crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252093

Časopis

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika
( Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika )
Izvornik: Metodika : časopis za teoriju i praksu metodika u predškolskom odgoju, školskoj i visokoškolskoj izobrazbi (1332-7879) 5-9 (2004), 2; 295-301
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Gestalt; analiza; crteži; predškolski; djeca
( Gestalt; analysis; drawings; pre-school; children )
Sažetak:
Problematika Gestalt-terapeuta u psihoterapiji jest proučavanje unutrašnje dinamike ličnosti, u slučajevima kada je tijek uobičajenog terapijskog tretmana onemogućen. Temeljne odlike gestaltističkog pristupa psihoterapiji, navele su autora da pokuša osmisliti neke kriterije pomoću kojih bi se posredstvom umjetničkog stvaralaštva moglo “ proniknuti” u obilježja doživljaja samog stvaraoca. Osmišljeni su tako kriteriji za analizu pismenog stvaralaštva odraslih (književnog i znanstvenog), te likovnog stvaralaštva predškolske djece (kroz Gestalt-Art terapiju), čiju bi praktičnu primjenljivost u dijagnostičke svrhe trebalo tek ispitati.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4