Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika (CROSBI ID 124270)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sindik, Joško Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika // Metodika, 5-9 (2004), 2; 295-301-x

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika

Problematika Gestalt-terapeuta u psihoterapiji jest proučavanje unutrašnje dinamike ličnosti, u slučajevima kada je tijek uobičajenog terapijskog tretmana onemogućen. Temeljne odlike gestaltističkog pristupa psihoterapiji, navele su autora da pokuša osmisliti neke kriterije pomoću kojih bi se posredstvom umjetničkog stvaralaštva moglo “ proniknuti” u obilježja doživljaja samog stvaraoca. Osmišljeni su tako kriteriji za analizu pismenog stvaralaštva odraslih (književnog i znanstvenog), te likovnog stvaralaštva predškolske djece (kroz Gestalt-Art terapiju), čiju bi praktičnu primjenljivost u dijagnostičke svrhe trebalo tek ispitati.

Gestalt; analiza; crteži; predškolski; djeca

nije evidentirano

engleski

Primjena nekih načela Gestalt pristupa u analizi umjetničkih radova predškolske djece i odraslih. Metodika

nije evidentirano

Gestalt; analysis; drawings; pre-school; children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

5-9 (2)

2004.

295-301-x

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija