crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252105

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško
Naslov: "Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi
( "Learning by Roles" in Function of the Humanistic Approach in Educating Children Pre-school and early School Ages )
Izvornik: Međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera : treći hrvatski susret kvalitetnih škola : RI-KVAŠ 21 - svaka škola može uspjeti : knjiga sažetaka / Kegalj, Nada ; Krema, Marko (ur.). - Rijeka : Osnovna škola Podmurvice ; Liber , 2007. 20-24 (ISBN: 978-953-7165-54-3).
Skup: Hrvatski susret kvalitetnih škola (3 ; 2006)
Mjesto i datum: Rijeka, Hrvatska, 06.-07.06.2006.
Ključne riječi: djeca; učenje; uloge; humanistički; pristup
( children; learning; roles; humanistic; approach )
Sažetak:
Postojanje teorijskog "okvira" koji sadrži popis mogućnosti izbora načina djelovanja, uvjet je za izbor nečega. Složenim aktivnostima ili složenim gradivom možemo smatrati one aktivnosti, odnosno gradiva, koja pred predškolsko dijete odnosno "učenika" stavljaju zahtjeve: velikog broja elemenata koje pojedinac treba usvojiti, različitog stupnja važnosti, u pravilu iznad prosječne razine razvijenosti psihofizičkih sposobnosti. Kod ovakvih vrsta učenja, nije realno očekivati da će specifično neusmjeren proces učenja, dovesti do željenih spoznaja ili rezultata. Za svladavanje kompleksnih elemenata aktivnosti najpogodnija metoda čini se tzv. uključivanje ulogama, gdje svako poučavano dijete dobiva "ulogu", s jasno određenim očekivanjima u odnosu na pojedinca. Dat je hipotetski popis preduvjeta za: uspješno funkcioniranje bilo kakve grupe ljudi koje provode neke "složenije" aktivnosti, sa stanovišta zahtjeva u odnosu na pojedinca ; popis organizacijskih pretpostavki što jednostavnije i efikasnije komunikacije ; norme optimalnog funkcioniranja grupe. Na kraju, popisani su i razvojni zadaci koje moraju s djecom postići da bi poštivanje grupnih normi moglo biti aktualizirano.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4