"Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi (CROSBI ID 518091)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
"Učenje ulogama" u funkciji humanističkog pristupa odgoju i obrazovanju djece predškolske i rane školske dobi
Postojanje teorijskog "okvira" koji sadrži popis mogućnosti izbora načina djelovanja, uvjet je za izbor nečega. Složenim aktivnostima ili složenim gradivom možemo smatrati one aktivnosti, odnosno gradiva, koja pred predškolsko dijete odnosno "učenika" stavljaju zahtjeve: velikog broja elemenata koje pojedinac treba usvojiti, različitog stupnja važnosti, u pravilu iznad prosječne razine razvijenosti psihofizičkih sposobnosti. Kod ovakvih vrsta učenja, nije realno očekivati da će specifično neusmjeren proces učenja, dovesti do željenih spoznaja ili rezultata. Za svladavanje kompleksnih elemenata aktivnosti najpogodnija metoda čini se tzv. uključivanje ulogama, gdje svako poučavano dijete dobiva "ulogu", s jasno određenim očekivanjima u odnosu na pojedinca. Dat je hipotetski popis preduvjeta za: uspješno funkcioniranje bilo kakve grupe ljudi koje provode neke "složenije" aktivnosti, sa stanovišta zahtjeva u odnosu na pojedinca ; popis organizacijskih pretpostavki što jednostavnije i efikasnije komunikacije ; norme optimalnog funkcioniranja grupe. Na kraju, popisani su i razvojni zadaci koje moraju s djecom postići da bi poštivanje grupnih normi moglo biti aktualizirano.
djeca; učenje; uloge; humanistički; pristup
nije evidentirano
engleski
"Learning by Roles" in Function of the Humanistic Approach in Educating Children Pre-school and early School Ages
nije evidentirano
children; learning; roles; humanistic; approach
nije evidentirano
Podaci o prilogu
20-24.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Međunarodni stručno-znanstveni skup škola koje promiču ideje Kvalitetne škole dr. Williama Glassera : treći hrvatski susret kvalitetnih škola : RI-KVAŠ 21 - svaka škola može uspjeti : knjiga sažetaka
Kegalj, Nada ; Krema, Marko
Rijeka: Osnovna škola Podmurvice ; Liber
978-953-7165-54-3
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096