Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena upitnika za samoprocjenu kod odgajatelja dječjeg vrtića “Trnoružica” (CROSBI ID 518120)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Sindik, Joško Primjena upitnika za samoprocjenu kod odgajatelja dječjeg vrtića “Trnoružica” // Zbornik radova - 6. Dani predškolskog odgoja Splitsko-Dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva” / Ivon, Hicela (ur.). Split: Dječji vrtići Županije splitsko-dalmatinske, 1999. str. 73-78

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško

hrvatski

Primjena upitnika za samoprocjenu kod odgajatelja dječjeg vrtića “Trnoružica”

Cilj istraživanja bio je ispitivanje aspekata - domena i komponenti samopercepcije kod odgajatelja DV” Trnoružica” u Zagrebu (N=24). Ispitanici u prosjeku imaju najpozitivniju samopercepciju u domeni obilježja KAKAV BIH HTIO BITI. “ Negativniju” samopercepciju odgajatelji imaju u području KOLIKO SAM ONO ŠTO BIH HTIO BITI, dok je samopercepcija najnegativnija u području KAKO ME DRUGI VIDE. U domeni samopercepcije KAKAV BIH HTIO BITI, razlika IDEALNO STANJE - PROSJEČNO STANJE je najmanja u odnosu na hipotetski “ društveno poželjno” ili “ idealno” stanje. Nešto je veća razlika u domeni samopercepcije KOLIKO SAM ONO ŠTO BIH HTIO BITI, dok je najveća razlika od “ idealnog” stanja u domeni KAKO ME DRUGI VIDE. Izgleda da odgajatelji vjeruju da drugi kod njih potcjenjuju EMOCIONALNE, INTELEKTUALNE i KOMUNIKACIJSKE aspekte, dok sami kod sebe najniže procjenjuju SOCIJALNE i EMOCIONALNE dimenzije. U prosjeku, ispitanici najnegativnije procjenjuju svoje EMOCIONALNE dimenzije -u svim domenama viđenja sebe. Rezultati analize varijance pokazuju da se komponente samopercepcije međusobno ponajviše razlikuju kod SOCIJALNOG i INTELEKTUALNOG ja, u odnosu na odstupanje od “ idealnog” stanja. Dob najznačajnije korelira s komponentom KOMUNIKACIJSKOG i INTELEKTUALNOG ja u domeni samopercepcije KAKO ME DRUGI VIDE. Izgleda da su međusobno ponajviše povezane komponente samopercepcije unutar različitih domena samopercepcije - dakle KAKO ME DRUGI VIDE (međusobno), KAKAV BIH HTIO BITI (međusobno), KOLIKO SAM ONO ŠTO BIH HTIO BITI (međusobno). Relativno su visoko povezane domene percepcije KAKAV BIH HTIO BITI i KOLIKO SAM ONO ŠTO BIH HTIO BITI. Vrlo su visoko povezane domene samopercepcije KAKAV BIH HTIO BITI i KOLIKO SAM ONO ŠTO BIH HTIO BITI, a srednje visoko ista područja samopercepcije i KAKO ME DRUGI VIDE. Iz rezultata analize varijance vidljivo je da su razlike u viđenju sebe statistički značajne (uz manje od 6 % rizika pogreške u procjeni) za različite domene samopercepcije. Ovaj podatak ukazuje na relativno “ nehomogenu” sliku odgajatelja o sebi, čemu razlog može biti negativnija samopercepcija odgajatelja u domeni KAKO ME DRUGI VIDE. Generalizacija rezultata van okvira ovog istraživanja nije moguća.

predškolski; odgojitelji; samoprocjena; samopercepcija

nije evidentirano

engleski

Applying a questionnaire for the self-estimating at teachers in Kindergarten Trnoruzica

nije evidentirano

pre-school; teachers; self-estimation; self-perception

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-78.

1999.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - 6. Dani predškolskog odgoja Splitsko-Dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”

Ivon, Hicela

Split: Dječji vrtići Županije splitsko-dalmatinske

Podaci o skupu

6. dani predškolskog odgoja Županije splitsko- dalmatinske

predavanje

01.01.1999-01.01.1999

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Psihologija, Pedagogija