crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252207

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško
Naslov: Povezanost između uratka u testovima pripremljenosti za osnovnu školu i učinka u nekim popularnim kompjutorskim igricama kod djece predškolske dobi
( Correlation between the score in tests about readiness for elementary school and the score in some popular computer games at pre-school age children )
Izvornik: Zbornik radova - 6. Dani predškolskog odgoja Splitsko-Dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva” / Ivon, Hicela (ur.). - Split : Dječji vrtići Županije splitsko-dalmatinske , 1999. 81-84.
Skup: 6. Dani predškolskog odgoja Splitsko-Dalmatinske županije “Mirisi djetinjstva”
Mjesto i datum: Split, Hrvatska, 1999.
Ključne riječi: djeca; predškolski; računalo; testovi; igrice
( children; pre-school; computer; tests; games )
Sažetak:
Cilj ovog malog istraživanja je pokušaj da se okvirno ispita povezanost uratka u nekim kompjutorskim igricama s nekim komponentama pripremljenosti djeteta za školu. Ispitanici su bila slučajno izabrana djeca-polaznici Dječjeg vrtića "Trnoružica" u Zagrebu (N=24), 16 dječaka i 8 djevojčica, dobi od 5.8 do 6.9 godina, neujednačeni po socio-ekonomskom statusu i bilo kakvim drugim karakteristikama. U ispitivanju su korištena tri testa pripremljenosti djeteta za polazak u školu i 5 varijabli - rezultata u 3 kompjutorske igrice. Rezultati su obrađivani metodama deskriptivne statistike, izračunavanjem koeficijenata korelacije, te postupkom multiple regresijske analize. S obzirom na mali broj ispitanika, rezultati mogu imati samo obilježja pilot-ispitivanja. Najmanji iznosi raspršenja rezultata, kao i aritmetičke sredine dobiveni su za varijablu JACKS2, zbog izrazite težine zadatka za većinu djece. Utvrđena je relativno visoka povezanost između uradaka u testovima pripremljenosti za školu međusobno, dok je povezanost uradaka u raznim kompjutorskim igricama relativno niska, izuzev povezanosti između uradaka u varijablama BLOCKS-VRIJ i BLOCKS-PAROVI, koja je visoka i pozitivna. S testovima nešto više korelacije imaju varijable JACKS2, te BLOCKS-VRIJ, dok varijabla JACKS1 nešto više korelira s testom GTPO. Prognoza uratka u testu LB-R, te GE statistički značajno je moguća pomoću varijabli učinka u kompjutorskim igricama, dok to nije slučaj kod testa GTPO.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Ostalo
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4