crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252223

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Profaca, Bruna
Naslov: Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.
( The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future )
Izvornik: Zbornik radova Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-7879) 2 (2000), 1; 289-299
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: predškolski; psiholog; posebne potrebe; metode
( pre-school; psychologist; special needs; methods )
Sažetak:
Razmotrena su osnovna pitanja djelovanja predškolskog psihologa po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u razvoju. U tu svrhu ispitano je ukupno 30 predškolskih psihologa, od toga 29 s područja Zagreba i Zagrebačke županije, primjenom anketnog upitnika. Anketni upitnik pod nazivom Upitnik o radu s djecom s posebnim potrebama (izradila Bruna Profaca) primijenjen je kod sudionika Sekcije za predškolsku psihologiju u listopadu 1998, u Zagrebu. Uz konstatirane teškoće rada po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u aktualnim uvjetima velikog broja djece po predškolskom psihologu, utvrđeno je da psiholozi koriste istovremeno i trenutno najdostupnije i najutilitarnije oblike rada s djecom (neposredno), roditeljima i odgajateljima djece s posebnim potrebama, te vanjskim suradnicima po pitanju rada s djecom s posebnim potrebama, u datim uvjetima.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Časopis izlazi u samo elektroničkom izdanju: NE
Google Scholar: Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4