Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. (CROSBI ID 124295)

Prilog u časopisu | stručni rad

Sindik, Joško ; Profaca, Bruna Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. // Metodika, 2 (2000), 1; 289-299

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Profaca, Bruna

hrvatski

Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.

Razmotrena su osnovna pitanja djelovanja predškolskog psihologa po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u razvoju. U tu svrhu ispitano je ukupno 30 predškolskih psihologa, od toga 29 s područja Zagreba i Zagrebačke županije, primjenom anketnog upitnika. Anketni upitnik pod nazivom Upitnik o radu s djecom s posebnim potrebama (izradila Bruna Profaca) primijenjen je kod sudionika Sekcije za predškolsku psihologiju u listopadu 1998, u Zagrebu. Uz konstatirane teškoće rada po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u aktualnim uvjetima velikog broja djece po predškolskom psihologu, utvrđeno je da psiholozi koriste istovremeno i trenutno najdostupnije i najutilitarnije oblike rada s djecom (neposredno), roditeljima i odgajateljima djece s posebnim potrebama, te vanjskim suradnicima po pitanju rada s djecom s posebnim potrebama, u datim uvjetima.

predškolski; psiholog; posebne potrebe; metode

nije evidentirano

engleski

The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future

nije evidentirano

pre-school; psychologist; special needs; methods

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2000.

289-299

objavljeno

1332-7879

Povezanost rada

Psihologija