Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost. (CROSBI ID 124295)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško ; Profaca, Bruna
hrvatski
Uloga predškolskih psihologa u radu s djecom s posebnim potrebama – stanje i projekcije za budućnost.
Razmotrena su osnovna pitanja djelovanja predškolskog psihologa po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u razvoju. U tu svrhu ispitano je ukupno 30 predškolskih psihologa, od toga 29 s područja Zagreba i Zagrebačke županije, primjenom anketnog upitnika. Anketni upitnik pod nazivom Upitnik o radu s djecom s posebnim potrebama (izradila Bruna Profaca) primijenjen je kod sudionika Sekcije za predškolsku psihologiju u listopadu 1998, u Zagrebu. Uz konstatirane teškoće rada po pitanju problematike djece s posebnim potrebama u aktualnim uvjetima velikog broja djece po predškolskom psihologu, utvrđeno je da psiholozi koriste istovremeno i trenutno najdostupnije i najutilitarnije oblike rada s djecom (neposredno), roditeljima i odgajateljima djece s posebnim potrebama, te vanjskim suradnicima po pitanju rada s djecom s posebnim potrebama, u datim uvjetima.
predškolski; psiholog; posebne potrebe; metode
nije evidentirano
engleski
The role of the pre-school psychologists in work with children with special needs - actual status and projections in future
nije evidentirano
pre-school; psychologist; special needs; methods
nije evidentirano