Doprinos fizičke okoline prostora odgojne skupine socio-emocionalnom ozračju kod djece i odgojitelja, sa stanovišta fenomena teritorijalnosti (CROSBI ID 518189)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Doprinos fizičke okoline prostora odgojne skupine socio-emocionalnom ozračju kod djece i odgojitelja, sa stanovišta fenomena teritorijalnosti
Fenomen teritorijalnog ponašanja čovjeka proučava ekološka psihologija ; budući da se ratovi, npr. vode pretežito zbog teritorija - shvaćamo koliko je značaj ovog fenomena. Međutim, teritorijalnost u ekologijsko-psihologijskom smislu definirana je kao skup ponašanja vezanih uz zauzimanje i zadržavanje nekog teritorija. O definiranju granica nekog teritorija ovisi i društveno funkcioniranje i osjećaji pojedinca, koji polaže pravo na određeni teritorij. Naime, teritorij je čovjeku potreban za zadovoljavanje svojih osnovnih i sporednijih potreba ; s druge strane, sama podjela teritorija treba biti čin usaglašen s drugim ljudima, koji određeni teritorij međusobno dijele. U odnosu na važnost teritorija, kao komponente osjećaja sigurnosti djeteta, procijenjeno je da djeca umjereno mogu teritorij vrtića doživljavati kao vlastiti, i predložene su mjere proboljšanja.
teritorij; djeca; predškolski; sigurnost
nije evidentirano
engleski
Contribution physical environment of the space in children's groups to the social and emotional climate at children and their teachers, from the teritorial point of view
nije evidentirano
teritory; children; pre-school; security
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1996.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik sažetaka - Dani predškolskog odgoja Čakovec
Ljubica Železnjak
Čakovec: Čakovec: Dječji centar Čakovec ; Filozofski fakultet Zagreb – ; pedagogijske znanosti Odsjek Čakovec
Podaci o skupu
Dani predškolskog odgoja Čakovec
predavanje
01.01.1996-01.01.1996
Čakovec, Hrvatska