crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 252575

Zbornik radova

Autori: Sindik, Joško; Reicher, Katarina
Naslov: Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije.
( Internet as a medium for establishing "intimate” communication. )
Izvornik: Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar / Vladimir Kolesarić (ur.). - Zadar : Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo , 2003. 42.
Skup: 11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 2003.
Ključne riječi: Internet; komunikacija; medij
( Internet; communication; medium )
Sažetak:
Jedan od aspekta kvalitete življenja su i obilježja ljudske komunikacije, te komponenta uspostavljanja novih međuljudskih odnosa. Vjerojatno je da karakteristike upoznavanja drugih ljudi, s ciljem uspostavljanja bliskije komunikacije reflektiraju donekle i kvalitetu života ispitanika. U svrhu analize empirijskih uporišta nekih načina uspostavljanja novih odnosa s ljudima, ali i karakteristika “ intimne” komunikacije, dat je osvrt na komunikaciju inicijalno (ili u potpunosti) ostvarenu putem elektronskih medija, putem Interneta. Dat je prikaz etnološke analize elektronske pošte kao medija za komunikaciju, s pregledom dimenzija komunikacije, ali i razloga pro i contra elektronskog medija kao “ značenjski” različitog od doskora “ uobičajenijih” sredstava komunikacije, kao što je “ obično pismo” . Postavljena je nekolicina teza o pitanju motivacije za korištenje Interneta kao medija za upoznavanje novih ljudi, te kao specifičnog sredstva stvaranja inicijalnog kontakta za uspostavljanje bliskijih, « ; intimnih» ; odnosa. U tu svrhu analizirani su rezultati javnih anketa dostupnih na Web-stranicama www.iskon.hr, te www.iskrica.com u Hrvatskoj, te se na prigodnom uzorku ispitanika nastojalo dati okvirne odgovore u smislu provjere postavljenih teza. Odgovori ispitanika na 14 pitanja anketa pokušali su se grupirati u “ logičke klastere” , te na taj način dati smjernice o karakteristikama uspostavljanja “ intimnije” komunikacije putem Interneta. Na temelju odgovora na pitanja anketa te njihove « ; logičke» ; analize, izgleda da Internet postaje sve značajniji medij za stvaranje bliskijih međuljudskih odnosa, s najvjerojatnije značajnijim reduciranim osjećajem neugode tijekom komuniciranja. Znatiželja je vjerojatno čest motiv upoznavanja novih ljudi putem Interneta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4