Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije. (CROSBI ID 518223)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Sindik, Joško ; Reicher, Katarina Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije. // Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar / Vladimir Kolesarić (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo, 2003. str. 42-x

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Reicher, Katarina

hrvatski

Internet kao sredstvo za ostvarivanje “ intimnije” komunikacije.

Jedan od aspekta kvalitete življenja su i obilježja ljudske komunikacije, te komponenta uspostavljanja novih međuljudskih odnosa. Vjerojatno je da karakteristike upoznavanja drugih ljudi, s ciljem uspostavljanja bliskije komunikacije reflektiraju donekle i kvalitetu života ispitanika. U svrhu analize empirijskih uporišta nekih načina uspostavljanja novih odnosa s ljudima, ali i karakteristika “ intimne” komunikacije, dat je osvrt na komunikaciju inicijalno (ili u potpunosti) ostvarenu putem elektronskih medija, putem Interneta. Dat je prikaz etnološke analize elektronske pošte kao medija za komunikaciju, s pregledom dimenzija komunikacije, ali i razloga pro i contra elektronskog medija kao “ značenjski” različitog od doskora “ uobičajenijih” sredstava komunikacije, kao što je “ obično pismo” . Postavljena je nekolicina teza o pitanju motivacije za korištenje Interneta kao medija za upoznavanje novih ljudi, te kao specifičnog sredstva stvaranja inicijalnog kontakta za uspostavljanje bliskijih, &laquo ; intimnih&raquo ; odnosa. U tu svrhu analizirani su rezultati javnih anketa dostupnih na Web-stranicama www.iskon.hr, te www.iskrica.com u Hrvatskoj, te se na prigodnom uzorku ispitanika nastojalo dati okvirne odgovore u smislu provjere postavljenih teza. Odgovori ispitanika na 14 pitanja anketa pokušali su se grupirati u “ logičke klastere” , te na taj način dati smjernice o karakteristikama uspostavljanja “ intimnije” komunikacije putem Interneta. Na temelju odgovora na pitanja anketa te njihove &laquo ; logičke&raquo ; analize, izgleda da Internet postaje sve značajniji medij za stvaranje bliskijih međuljudskih odnosa, s najvjerojatnije značajnijim reduciranim osjećajem neugode tijekom komuniciranja. Znatiželja je vjerojatno čest motiv upoznavanja novih ljudi putem Interneta.

Internet; komunikacija; medij

nije evidentirano

engleski

Internet as a medium for establishing "intimate” communication.

nije evidentirano

Internet; communication; medium

nije evidentirano

Podaci o prilogu

42-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka 11. godišnje konferencije hrvatskih psihologa, Zadar

Vladimir Kolesarić

Zadar: Odjel za psihologiju ; Sveučilište u Zadru ; Hrvatsko psihološko društvo

Podaci o skupu

11. godišnja konferencija hrvatskih psihologa

predavanje

22.10.2003-25.10.2003

Petrčane, Hrvatska

Povezanost rada

Sociologija, Psihologija