crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 253757

Časopis

Autori: Pavlin-Bernardić, Nina
Naslov: Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka
( Models of children's strategy choices in solving arithmetical problems )
Izvornik: Suvremena psihologija (1331-9264) 9 (2006), 1; 47-61
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: djeca; strategije; aritmetički zadaci; metakognicija
( children; strategies; arithmetic problems; metacognition )
Sažetak:
Brojna istraživanja ukazuju na to da djeca imaju na raspolaganju i koriste veći broj strategija rješavanja zadataka zbrajanja, oduzimanja, množenja i dijeljenja. Odabir između različitih strategija je adaptivan, što znači da u skladu s karakteristikama zadatka djeca imaju tendenciju birati najbržu i najtočniju strategiju koja im je dostupna. U ovom prikazu analizirani su i kritički uspoređeni najutjecajniji modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka: metakognitivni modeli, Model distribucije asocijacija (Siegler i Shrager, 1984), Model adaptivnog izbora strategije (Siegler i Shipley, 1995) te Model dječjeg odabira i otkrivanja strategija (Shrager i Siegler, 1998).
Projekt / tema: 0130413
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Modeli dječjeg odabira strategija rješavanja aritmetičkih zadataka



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4