crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 25383

Časopis

Autori: Rijavec, Majda; Raboteg-Šarić, Zora; Franc, Renata
Naslov: Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh
( Components of self-regulated learning and school achievement )
Izvornik: Društvena istraživanja (1330-0288) 8 (1999), 4; 529-541
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: strategije učenja; školski uspjeh; atribucije; samopoštovanje
( learning strategies; school achievement; attributions; self-esteem )
Sažetak:
Istraživanje je imalo za cilj ispitati po kojim komponentama samoreguliranog učenja (strategije učenja, uvjerenja o samoefikasnosti, ciljna orijentacija i samopoštovanje) se razlikuju učenici različitog školskog uspjeha. Ispitano je 130 dječaka i 126 djevojčica petog i šestog razreda tri osnovne škole u Zagrebu. Učenici su po svom školskom uspjehu podijeljeni u tri skupine: odlični, vrlo dobri i dobri. Diskriminacijska analiza pokazala je da se te tri skupine učenika međusobno razlikuju u četiri ispitane varijable. Što učenici imaju bolji školski uspjeh to više procjenjuju da imaju sposobnosti potrebne za učenje i da se u školi više zalažu (uvjerenja o samoefikasnosti). Bolji uspjeh učenika u ovom istraživanju također je povezan i s manjom upotrebom površinskog procesiranja kao strategije učenja i većim samopoštovanjem.
Projekt / tema: 01940102
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Komponente samoreguliranog učenja i školski uspjeh



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4