crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 262123

Časopis

Autori: Dragun, Antonio; Relja, Renata
Naslov: Akademska mobilnost studenata: Stavovi studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu
( Students' academic mobility: Attitudes of students of Economic faculty in Split )
Izvornik: Revija za sociologiju (0350-154X) 37 (2006), 1-2; 63-76
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: Bolonjska deklaracija; Programi akademske mobilnosti; Informiranost; Prepreke za uključenje; Ciljevi uključenja
( Bologna declaration; programs of academic mobility; informing; obstacles for including; purposes for including )
Sažetak:
Autori naglašavaju potrebu intenzivnijeg istraživanja uključivanja mladih u programe akademske mobilnosti, što se inače ocjenjuje kao jedan od najvažnijih ciljeva Bolonjskog procesa. Time se neposredno ostvaruje veća mobilnost studenata i nastavnika, a s namjerom stvaranja jedinstvenog europskog prostora za visoko obrazovanje. Unutar šireg istraživačkog interesa željelo se ustvrditi studenska očekivanja, želje, motivaciju, odnosno, razloge za moguće uključenje studenata u programe akademske mobilnosti. U radu se iznosi onaj dio rezultata pilot istraživanja koji se odnosi na informiranost studenata o programima mobilnosti, prepreke za uključenje, te ciljeve za koje studenti više ili manje smatraju da bi uključenjem mogli realizirati. Istraživanje je izvršeno metodom ankete, pomoću konstruiranog upitnika na uzorku od 382 studenta Ekonomskog fakulteta u Splitu tijekom travnja i svibnja 2005.g. Pokazalo se kako prevladava pozitivan stav prema uključenju u programe akademske mobilnosti, no nužno je uložiti dodatni napor u svezi s informiranjem o programima i samoj Bolonjskoj deklaraciji. Rezultati ukazuju da je nedostatak informiranosti ujedno i glavna prepreka za uključenje. Od prikazanih ciljeva, koji bi se eventualno mogli realizirati uključenjem, ispitanici najvažnijima smatraju: učenje stranih jezika, lakše pronalaženje posla nakon povratka, stručno i znanstveno usavršavanje, te rad na osobnom razvitku.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Akademska mobilnost studenata: Stavovi studenata Ekonomskog fakulteta u Splitu



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4