crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 263750

Zbornik radova

Autori: Relja, Renata; Dragun, Antonio
Naslov: Želje i razlozi studenata za uključenjem u programe akademske mobilnosti
( Students' expectations in mobility programs enrollment: research presentation )
Izvornik: Stipendije.info: uloga stipendija u povećanju akademske mobilnosti / Šćukanec, Ninoslav ; Farnell, Thomas (ur.). - Zagreb : SIC - Studentski informacijski centar u Zagrebu , 2005. 23-30.
Skup: Scholarships.info: the role of scholarships in raising academic mobility
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 29-30.09.2005
Ključne riječi: Bolonjski proces; programi akademske mobilnosti; studenti; dobiti; studentska očekivanja; motivacija; ciljevi
( Bologna; academic mobility programs; students; gains; expectations; motivation; goals )
Sažetak:
Jedan od glavnih ciljeva Bolonjskog procesa jest stvaranje zajedničkog europskog prostora visokog obrazovanja. Unutar procesa programi akademske mobilnosti i samo stipendiranje imaju ključnu ulogu. Kako je uključivanje u programe mobilnosti empirijski relativno neistražen fenomen, autori ga određuju predmetom svog istraživanja. Unutar šireg istraživačkog interesa, tj. samih istraživačkih ciljeva koji obuhvaćaju studentske želje, aspiracije, znanje, percepciju i mišljenje o aktualnom Bolonjskom procesu, u ovom radu prezentira se dio rezultata koji se odnosi na sagledavanje razloga za uključenje u programe. Istraživanje je izvršeno metodom ankete, pomoću konstruiranog upitnika na uzorku od 382 studenta Ekonomskog fakulteta u Splitu tijekom travnja i svibnja 2005. godine. Rezultati su pokazali da gotovo polovica ispitanika (48, 5%) izražava pozitivan stav prema uključenju u programe, dok samo četvrtina od ukupnog broja ispitanika iskazuje negativan stav prema uključenju. Analiza je dalje ukazala na dominaciju intrinzičnih ciljeva za uključenje kao što su: učenje stranih jezika, lakše pronalaženje posla nakon povratka, stručno i znanstveno usavršavanje te rad na osobnom razvitku.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Ostalo
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4