crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 264380

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vizek Vidović, Vlasta
Naslov: Obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi iz perspektive cjeloživotnog učenja
( Teacher education in Europe from the perspective of lifelong learning )
Knjiga: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Institut za društvena istraživanja u Zagrebu
Grad: Zagreb
Godina: 2005
Serija: Biblioteka Znanost i društvo ; 15
Raspon stranica:: 15-66
Ukupni broj stranica u knjizi:: 351
ISBN: 953-6218-24-0
Ključne riječi: obrazovanje učitelja i nastavnika u Europi, učiteljske i nastavničke kompetencije, cjeloživotno učenje, komparativna studija
( teacher education in Europe, teaching competences, lifelong learning, comparative study )
Sažetak:
Ovo poglavlje prikazuje opći trend razvoja sustava obrazovanja učitelja i nastavnika na prijelazu stoljeća. Temelj komparativne studije čini prikaz najvažnijih preglednih dokumenata europskih institucija i ostalih međunarodnih organizacija koje se bave praćenjem i proučavanjem sustava obrazovanja učitelja i nastavnika, te opsežnija analiza sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u odabranom uzorku zemalja EU, za koje se smatra da mogu poslužiti kao primjeri dobre prakse u području. Na samom početku ovog poglavlja se posebna pažnja posvećuje određenju učiteljskih nastavničkih kompetencija kao determinanti usmjerenosti i spremnosti na cjeloživotno učenje te privlačenju sposobnih pojedinaca da izaberu učiteljsku/nastavničku profesiju. Nadalje, problematizira se organizacija inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika pri čemu se opisuje i slika stanja u Europi na prijelazu stoljeća te značaj Bolonjskog procesa za promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika. Završni dio poglavlja usmjeren je na mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji, ulogu istraživanja u području učenja/poučavanja i obrazovanja učitelja i nastavnika te na neke od glavnih smjernica promjena u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika.
Projekt / tema: 0100503
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4