crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 264386

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Vlahović-Štetić, Vesna; Vizek Vidović, Vlasta
Naslov: Obrazovanje učitelja i nastavnika u Hrvatskoj
( Teacher education in Croatia )
Knjiga: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Institut za društvena istraživanja
Grad: Zagreb
Godina: 2005
Serija: Biblioteka Znanost i društvo ; 15
Raspon stranica:: 69-91
Ukupni broj stranica u knjizi:: 351
ISBN: 953-6218-24-0
Ključne riječi: inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, profesionalni razvoj, Bolonjski proces
( initial teacher education, professional development, Bologna process )
Sažetak:
Ovo poglavlje prikazuje sadašnju strukturu sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj te razmišljanja i prijedloge mogućih promjena u području, a osnovicu prikaza čini analiza službenih dokumenata i stručnih studija te radnih materijala pojedinih ekspertnih timova. Na samom početku ovog poglavlja razrađena je problematika privlačenja sposobnih pojedinaca u učiteljski/nastavničku profesiju u hrvatskom kontekstu. Nakon toga slijedi opsežan prikaz organizacije inicijalnog obrazovanja koji uključuje povijesni pregled, obrazovne reforme te posebno značenje Bolonjskog procesa u kontekstu inicijalnog obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj, što uključuje usporedbu « stare» i « nove» organizacije studija. Na kraju poglavlja opisuju se mjere zadržavanja kvalitetnih učitelja i nastavnika u profesiji kao i uloga istraživanja u području učenja/poučavanja te obrazovanja učitelja i nastavnika. Zaključno se govori o nekim od najvažnijih promjena potrebnih za poboljšanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika u Hrvatskoj.
Projekt / tema: 0100503
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Pregledni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4