crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 264397

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Pavin, Tea; Rijavec, Majda; Miljević-Riđički, Renata
Naslov: Percepcija kvalitete obrazovanja učitelja i nastavnika i nekih aspekata učiteljske i nastavničke profesije iz perspektive osnovnoškolskih učitelja i nastavnika
( Quality of initial teacher education and perception of some aspects of teaching profession: primary school teachers’ perspective )
Knjiga: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Institut za društvena istraživanja
Grad: Zagreb
Godina: 2005
Serija: Biblioteka Znanost i društvo ; 15
Raspon stranica:: 95-123
Ukupni broj stranica u knjizi:: 351
ISBN: 953-6218-24-0
Ključne riječi: inicijalno obrazovanje učitelja i nastavnika, trajni profesionalni razvoj, učiteljska/nastavnička uloga
( initial teacher education, continuous professional development, teachers' professional role )
Sažetak:
Na samom početku poglavlja opisana je metodologija provedbe istraživanja na reprezentativnom uzorku osnovnoškolskih učitelja i nastavnika, nakon čega su prikazani dobiveni rezultati po pojedinim cjelinama. U prvom dijelu prikazani su rezultati koji govore o percepciji kvalitete inicijalnog obrazovanja te o zadovoljstvu učitelja i nastavnika tim obrazovanjem. Nakon podataka vezanih uz inicijalno obrazovanje, analizirani su oni koji se odnose na učiteljsku/nastavničku percepciju kvalitete i zadovoljstvo stručnim usavršavanjem. U ovom poglavlju prikazano je i na koji način učitelji i nastavnici percipiraju vlastitu profesionalnu ulogu te određene aspekte svoje profesije, a obrađeni su i glavni izvori zadovoljstva i nezadovoljstva učitelja i nastavnika u radu. Rezultati koje prikazuje ovo poglavlje ukazuju na potrebu za poboljšanjem kako inicijalnog obrazovanja, tako i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika pri čemu se mogu identificirati i određena područja u kojima su te promjene, prema ispitanim učiteljima i nastavnicima, najpotrebnije.
Projekt / tema: 0100503
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4