crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 264408

Poglavlje/Rad u knjizi

Autori: Žižak, Antonija
Naslov: Percepcija kvalitete inicijalnog obrazovanja i trajnog profesionalnog razvoja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika
( Perception of teachers, initial education and continuous professional development from the perspective of university teachers )
Knjiga: Cjeloživotno obrazovanje učitelja i nastavnika: višestruke perspektive
Urednik/ci: Vizek Vidović, Vlasta
Izdavač: Insitut za društvena istraživanja
Grad: Zagreb
Godina: 2005
Serija: Biblioteka Znanost i društvo ; 15
Raspon stranica:: 174-193
Ukupni broj stranica u knjizi:: 351
ISBN: 953-6218-24-0
Ključne riječi: sveučilišni nastavnici, organizacija studija, struktura kurikuluma, promjene u sustavu obrazovanja učitelja i nastavnika
( university teachers, organization of studies, curriculum structure, changes in teacher education )
Sažetak:
Na samom početku ovog poglavlja opisana je metodologija provedenog on-line istraživanja te je opisan uzorak sveučilišnih nastavnika koji su sudjelovali u istraživanju. Poglavlje se nastavlja prikazom rezultata vezanih uz razmišljanja sveučilišnih nastavnika o mogućim načinima organizacije studija za učiteljsku i nastavničku profesiju, stručnim profilima koje je potrebno obrazovati te međuinstitucionalnoj suradnji. Nadalje se problematizira sama struktura kurikuluma te željeni ishodi kojima bi programi obrazovanja učitelja i nastavnika trebali rezultirati s posebnim naglaskom na programe pedagoško-psihološke izobrazbe i metodike. U ovom poglavlju prikazano je i mišljenje sveučilišnih nastavnika o trajnom profesionalnom usavršavanju učitelja i nastavnika, uključujući i mogućnost njihovog poslijediplomskog obrazovanja. Također su analizirani i komentari sveučilišnih nastavnika vezani uz sustave obrazovanja u zemljama EU. Na kraju poglavlja prikazani su prijedlozi mogućih promjena te preporuke za osmišljavanje sustava obrazovanja učitelja i nastavnika iz perspektive sveučilišnih nastavnika koji su i izravni sudionici tog sustava.
Projekt / tema: 0100503
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4