crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 267025

Zbornik radova

Autori: Bezinović, Petar; Ristić Dedić, Zrinka
Naslov: Unaprjeđivanje kvalitete formalnog obrazovanja u Hrvatskoj - Mjesto i uloga psihologa
( Improvement of the quality of formal education in Croatia - The position and the role of psyhologists )
Izvornik: Ljudski potencijali kroz životni vijek / Jelčić, Jasminka ; Lopižić, Josip ; Lugović, Gina ; Sušanj, Zoran (ur.). - Šibenik : Hrvatsko psihološko društvo , 2006. 18.
Skup: 14. godišnja konferencija hrvatskih psihologa
Mjesto i datum: Vodice, Hrvatska, 25. - 28. listopada 2006.
Ključne riječi: kvaliteta obrazovanja; sumativno vrednovanje; formativno vrednovanje; samovrednovanje škola
( kvaliteta obrazovanja; summative assessment; formative assessment; school self-evaluation )
Sažetak:
Unaprjeđivanje kvalitete obrazovanja prioritet je društvenog razvoja. Tri su mehanizma na kojima se temelji novi pristup unaprjeđivanju kvalitete obrazovanja u Hrvatskoj: 1) državna matura kao oblik vanjskog sumativnog vrednovanja ; 2) nacionalni ispiti kao oblik vanjskog formativnog vrednovanja i 3) samovrednovanje škola kao komplementarni sustav vanjskom vrednovanju škola. U procese i postupke ovih oblika vrednovanja nužno je uključiti psihologe koji su kvalificirani za provođenje evaluacijskih postupaka, za edukacijska mjerenja, korištenje statističkih analiza, razvoj instrumentarija za praćenje poželjnih promjena u procesima učenja i poučavanja te poticajno komuniciranje u procesu samoanalize i samovrednovanja škola.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 0100502, 0100999
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4