izvor podataka: crosbi
!
Reklama i tehnologija osjetilnosti (CROSBI ID 521638)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Mijatović, Aleksandar
Reklama i tehnologija osjetilnosti // Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana (ur.). Rijeka, 2004. str. 573-590-x
Podaci o odgovornosti
Mijatović, Aleksandar
hrvatski
Reklama i tehnologija osjetilnosti
Rad se bavi dvjema temama: prvo povijesnim okvirom u kojem nastaje reklama, te drugo, pokušajem pojmovnog razgraničavanja koncepta fetišizma robe i koncepta reklamne reprezentacije.
reklama; proteza; fetiš
nije evidentirano
engleski
Advertising and technology of sensuousity
nije evidentirano
advertising; prosthesis; fetish
nije evidentirano
Podaci o prilogu
573-590-x.
2004.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004
Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana
Rijeka:
Podaci o skupu
Riječki filološki dani 6
predavanje
19.11.2004-20.11.2004
Rijeka, Hrvatska