Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reklama i tehnologija osjetilnosti (CROSBI ID 521638)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija

Mijatović, Aleksandar Reklama i tehnologija osjetilnosti // Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004 / Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana (ur.). Rijeka, 2004. str. 573-590-x

Podaci o odgovornosti

Mijatović, Aleksandar

hrvatski

Reklama i tehnologija osjetilnosti

Rad se bavi dvjema temama: prvo povijesnim okvirom u kojem nastaje reklama, te drugo, pokušajem pojmovnog razgraničavanja koncepta fetišizma robe i koncepta reklamne reprezentacije.

reklama; proteza; fetiš

nije evidentirano

engleski

Advertising and technology of sensuousity

nije evidentirano

advertising; prosthesis; fetish

nije evidentirano

Podaci o prilogu

573-590-x.

2004.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Riječki filološki dani 6: zbornik radova s Međunarodnoga znanstvenog skupa Riječki filološki dani održanoga u Rijeci od 18. do 20. studenoga 2004

Srdoč-Konestra, Ines ; Vranić, Silvana

Rijeka:

Podaci o skupu

Riječki filološki dani 6

predavanje

19.11.2004-20.11.2004

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija