Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Psihologija učenja i poučavanja matematike (CROSBI ID 127399)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Vlahović-Štetić, Vesna Psihologija učenja i poučavanja matematike // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 4 (2003), 15; 5-14-x

Podaci o odgovornosti

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Psihologija učenja i poučavanja matematike

U radu su raspravljene neke razlike među spolovima u uratku u matematičkim zadacima, kao i kulturalne razlike. Autorica opisuje razvoj matematičkih predznanja kod djece, te daje preporuke za uspješno poučavanje matematike u školi.

poučavanje matematike; razvoj matematičkih znanja

nije evidentirano

engleski

Psychology of learning and teaching math

nije evidentirano

teaching math; development of math knowledge

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (15)

2003.

5-14-x

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Psihologija