Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjerenost nastave matematike dobi učenika (CROSBI ID 127403)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Vlahović-Štetić, Vesna Primjerenost nastave matematike dobi učenika // Poučak : časopis za metodiku i nastavu matematike, 6 (2005), 24; 17-24-x

Podaci o odgovornosti

Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Primjerenost nastave matematike dobi učenika

Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika.

poučavanje matematike; broj; problemski matematički zadaci; proporcionalnost

nije evidentirano

engleski

Appropriateness of math teaching to students' age

nije evidentirano

teaching math; number; mathematical word problems; proportionality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

6 (24)

2005.

17-24-x

objavljeno

1332-3008

Povezanost rada

Psihologija