crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 271092

Časopis

Autori: Vlahović-Štetić, Vesna
Naslov: Primjerenost nastave matematike dobi učenika
( Appropriateness of math teaching to students' age )
Izvornik: Poučak: časopis za metodiku i nastavu matematike (1332-3008) 6 (2005), 24; 17-24
Vrsta rada: pregledni rad
Ključne riječi: poučavanje matematike; broj; problemski matematički zadaci; proporcionalnost
( teaching math; number; mathematical word problems; proportionality )
Sažetak:
Rezultati podučavanja matematike ovise o više činitelja, pri čemu su najistaknutija razvojna obilježja učenika i način podučavanja. U radu je opisan razvoj učenja brojanja te zbrajanja i oduzimanja kod djece. Navedeni su i rezultati istraživanja o dječjem rješavanju problemskih matematičkih zadataka i zadataka proporcionalnosti. Na kraju su dane preporuke za podučavanje matematike s obzirom na kognitivni razvoj učenika.
Projekt / tema: 0130413
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Primjerenost nastave matematike dobi učenika



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4