crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 277692

Zbornik radova

Autori: Rimac, Ivan
Naslov: O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima
( Remarks about validity of entry exam on Croatian studies )
Izvornik: XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova. / Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita (ur.). - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju , 2006. 114-114.
Skup: XV. Dani psihologije
Mjesto i datum: Zadar, Hrvatska, 25-27.05.2006.
Ključne riječi: razredbeni ispiti; valjanost
( university entry exam; validity )
Sažetak:
Cilj rada je problematizirati prediktivnu valjanost razredbenih postupaka pri prijemu kandidata na visokoškolske ustanove. Uobičajena praksa određivanja apriornih udjela pojedinih komponenata razredbenog postupka provjerena je na empirijskim podacima tako da je utvrđena prediktivnost i udio pojedinih dijelova razredbenog postupka na konačni plasman kandidata na listi i uspoređena s očekivanjima postavljenim u apriornim postavkama procedure. Rezultati na pojedinim testovima znanja, bodovi stečeni na osnovu srednjoškolskog uspjeha te rezultati u testu intelektualnih sposobnosti dovedeni su u vezu s konačnom rang kandidata kako bi se utvrdilo imaju li pojedine komponente udio u konačnoj rang listi adekvatan apriornim postavkama procedure. Odstupanja su dovedena u vezu s varijabilitetom pojedinih mjernih procedura i međusobnom koreliranošću istih. Posebna pažnja posvećena je testiranju vremenskih fluktuacija kako bi se provjerilo u kojoj je mjeri razredbena procedura stabilna i istovjetna u međugeneracijskoj usporedbi.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 0194105
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4