O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima (CROSBI ID 523780)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Rimac, Ivan
hrvatski
O valjanosti razredbenog ispita na Hrvatskim studijima
Cilj rada je problematizirati prediktivnu valjanost razredbenih postupaka pri prijemu kandidata na visokoškolske ustanove. Uobičajena praksa određivanja apriornih udjela pojedinih komponenata razredbenog postupka provjerena je na empirijskim podacima tako da je utvrđena prediktivnost i udio pojedinih dijelova razredbenog postupka na konačni plasman kandidata na listi i uspoređena s očekivanjima postavljenim u apriornim postavkama procedure. Rezultati na pojedinim testovima znanja, bodovi stečeni na osnovu srednjoškolskog uspjeha te rezultati u testu intelektualnih sposobnosti dovedeni su u vezu s konačnom rang kandidata kako bi se utvrdilo imaju li pojedine komponente udio u konačnoj rang listi adekvatan apriornim postavkama procedure. Odstupanja su dovedena u vezu s varijabilitetom pojedinih mjernih procedura i međusobnom koreliranošću istih. Posebna pažnja posvećena je testiranju vremenskih fluktuacija kako bi se provjerilo u kojoj je mjeri razredbena procedura stabilna i istovjetna u međugeneracijskoj usporedbi.
razredbeni ispiti; valjanost
nije evidentirano
engleski
Remarks about validity of entry exam on Croatian studies
nije evidentirano
university entry exam; validity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
114-114-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XV. Dani psihologije u Zadru. Sažetci radova.
Čubela Adorić, Vera ; Penezić, Zvjezdan ; Proroković, Ana ; Vulić-Prtorić, Anita
Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru
Podaci o skupu
XV. Dani psihologije
predavanje
25.05.2006-27.05.2006
Zadar, Hrvatska