crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 277702

Zbornik radova

Autori: Barać, Jadranka; Sindik, Joško
Naslov: Primjena matematičke teorije igara s nenultim ishodom u opisu komunikacije u radnoj sredini (primjer interakcije odgajatelji-roditelji)
( Applying mathematical games theory with a non-zero result in describing communication at working environment (an example of the interaction teachers-parents) )
Izvornik: Zbornik radova 8. škole učitelja Hrvatske - Dijete/učenik u procesu odgoja i obrazovanja / Hrvoje Vrgoč (ur.). - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor , 2006. 104-110.
Skup: 8. škola učitelja Hrvatske
Mjesto i datum: Lovran, Hrvatska, 9-11. studeni 2006.
Ključne riječi: Ključne riječi: komunikacija; nenulti ishod; problem; radna sredina; teorija igara
( communication; non-zero result; working environment; games theory )
Sažetak:
Matematičke igre se teorijski dijele na igre s nultim i igre s nenultim ishodom, te imaju široku primjenu u raznim znanostima. Kod igara s nenultim ishodom, dobitak jednog od suparnika ne znači nužno i gubitak kod drugog, pa se činilo pogodnim primijeniti ih na aspekt upravljanja, s nastojanjem opisivanja odnosa zaposlenika i rukovoditelja. Naime, rukovoditelj i zaposlenici mogu biti orijentirani ili prvenstveno na uspjeh radnog zadatka, ili na pozitivne socio-emocionalne odnose. U radu se prikazuju potencijalni dobici i gubici, u četiri hipotetske situacije, nastale dihotomiziranjem odnosa zaposlenika i rukovoditelja, te orijentacije na uspjeh posla odnosno na pozitivne socio-emocionalne odnose. Dodatno, dan je primjer odnosa odgojitelja i roditelja tijekom interakcije u uvjetima dječjeg vrtića, s orijentacijom na traženje suradnje, odnosno na suzdržanost.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4