Primjena matematičke teorije igara s nenultim ishodom u opisu komunikacije u radnoj sredini (primjer interakcije odgajatelji-roditelji) (CROSBI ID 523783)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Barać, Jadranka ; Sindik, Joško
hrvatski
Primjena matematičke teorije igara s nenultim ishodom u opisu komunikacije u radnoj sredini (primjer interakcije odgajatelji-roditelji)
Matematičke igre se teorijski dijele na igre s nultim i igre s nenultim ishodom, te imaju široku primjenu u raznim znanostima. Kod igara s nenultim ishodom, dobitak jednog od suparnika ne znači nužno i gubitak kod drugog, pa se činilo pogodnim primijeniti ih na aspekt upravljanja, s nastojanjem opisivanja odnosa zaposlenika i rukovoditelja. Naime, rukovoditelj i zaposlenici mogu biti orijentirani ili prvenstveno na uspjeh radnog zadatka, ili na pozitivne socio-emocionalne odnose. U radu se prikazuju potencijalni dobici i gubici, u četiri hipotetske situacije, nastale dihotomiziranjem odnosa zaposlenika i rukovoditelja, te orijentacije na uspjeh posla odnosno na pozitivne socio-emocionalne odnose. Dodatno, dan je primjer odnosa odgojitelja i roditelja tijekom interakcije u uvjetima dječjeg vrtića, s orijentacijom na traženje suradnje, odnosno na suzdržanost.
Ključne riječi: komunikacija; nenulti ishod; problem; radna sredina; teorija igara
nije evidentirano
engleski
Applying mathematical games theory with a non-zero result in describing communication at working environment (an example of the interaction teachers-parents)
nije evidentirano
communication; non-zero result; working environment; games theory
nije evidentirano
Podaci o prilogu
104-110-x.
2006.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova 8. škole učitelja Hrvatske - Dijete/učenik u procesu odgoja i obrazovanja
Hrvoje Vrgoč
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor
Podaci o skupu
8. škola učitelja Hrvatske
predavanje
09.11.2006-11.11.2006
Lovran, Hrvatska