Nastavni program iz perspektive učenika (CROSBI ID 33732)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Marušić, Iris
hrvatski
Nastavni program iz perspektive učenika
Procjene reprezentativnog uzorka od 2674 učenika osmih razreda dale su uvid u njihovu percepciju školskih predmeta na nekoliko odabranih dimenzija: zanimljivost, razumljivost, težina, korisnost u sadašnjem životu i važnost za budući život. Nadalje, prikazane su i učeničke procjene vremena koje tjedno provode u učenju svakog pojedinog predmeta, njihove procjene nastavnog procesa i njihovi stavovi prema nastavnicima i školi općenito.
učenici, percepcija školskih predmeta, percepcija škole, obvezno obrazovanje, kurikulum
nije evidentirano
engleski
Teaching program from students' perspective
nije evidentirano
pupils, perception of school subjects, perception of school, compulsory education, curriculum
nije evidentirano
Podaci o prilogu
181-218-x.
objavljeno
Podaci o knjizi
Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive
Baranović, Branislava
Zagreb: Institut za društvena istraživanja
2006.
953-6218-28-3