Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Nastavni program iz perspektive učenika (CROSBI ID 33732)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Marušić, Iris Nastavni program iz perspektive učenika // Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive / Baranović, Branislava (ur.). Zagreb: Institut za društvena istraživanja, 2006. str. 181-218-x

Podaci o odgovornosti

Marušić, Iris

hrvatski

Nastavni program iz perspektive učenika

Procjene reprezentativnog uzorka od 2674 učenika osmih razreda dale su uvid u njihovu percepciju školskih predmeta na nekoliko odabranih dimenzija: zanimljivost, razumljivost, težina, korisnost u sadašnjem životu i važnost za budući život. Nadalje, prikazane su i učeničke procjene vremena koje tjedno provode u učenju svakog pojedinog predmeta, njihove procjene nastavnog procesa i njihovi stavovi prema nastavnicima i školi općenito.

učenici, percepcija školskih predmeta, percepcija škole, obvezno obrazovanje, kurikulum

nije evidentirano

engleski

Teaching program from students' perspective

nije evidentirano

pupils, perception of school subjects, perception of school, compulsory education, curriculum

nije evidentirano

Podaci o prilogu

181-218-x.

objavljeno

Podaci o knjizi

Nacionalni kurikulum za obvezno obrazovanje u Hrvatskoj - različite perspektive

Baranović, Branislava

Zagreb: Institut za društvena istraživanja

2006.

953-6218-28-3

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija