crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 285804

Zbornik radova

Autori: Bonacin, Dobromir; Carev, Zdravko; Blažević, Stipe
Naslov: Vrednovanje rezultata u kineziologiji uz redefiniciju "Platoa učenja"
( Evaluation of results in kinesiology with "Learning plateau" redefinition )
Izvornik: 13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije. Zbornik radova / Findak, Vladimir (ur.). - Zagreb : Hrvatski kineziološki savez , 2004. 425-427.
Skup: 13. ljetna škola kineziologa Republike Hrvatske - Rovinj. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
Mjesto i datum: Rovinj, Hrvatska, 19.-23.06.2004.
Ključne riječi: učenje; plato; redefinicija
( learning; plateau; redefinition )
Sažetak:
Dok klasični model "platoom učenja" opisuje samo početak realno postojećeg globalnog operatora razvoja, sve ostalo (što poslije slijedi) ne uzima u obzir. Stoga je "plato" učenja jednostavno redefiniran i klasični model se uvažava samo u tom prvom dijelu, jer samo za taj dio klasični model i vrijedi, ali nipošto se više ne radi o općem modelu. Na temelju iznesenih pokazatelja, može se zaključiti da kad se dostigne taj nepostojeći "plato" treba ustrajati na polaganom i sustavnom spoznavanju i dalje, pa će se u slučaju dovoljno kvalitetnog rada, otvoriti vrata za nove spoznaje i prelazak u nove, više stupnjeve. Dakako da ovo baca potpuno novo svijetlo na psihološke i druge teorije (ne samo o učenju). Ne treba posebno ni napominjati da se očito radi o biti kineziološke znanosti u svim situacijama kad se govori o transformacijskim procesima, programiranju i njihovom objektivnom vrednovanju.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Matematika,Psihologija,Pedagogija



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4