crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 288878

Zbornik radova

Autori: Rovan, Daria
Naslov: Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju
( Goals of undergraduate students: relationship with achievement goals, learning strategies and achievement )
Izvornik: XVI. Dani Ramira Bujasa. Sažeci priopćenja / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić-Seršić, Darja (ur.). - Zagreb : Naklada Slap , 2003. 64..
Skup: XVI. dani Ramira Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 11-13.12.2003.
Ključne riječi: ciljevi postignuća; motivacija za postignućem; strategije učenja; visokoškolsko obrazovanje
( achievement goals; achievement motivation; learning strategies; higher education )
Sažetak:
U posljednje vrijeme u proučavanju učenja na visokoškolskoj razini vrlo su česti modeli koji faktore povezane s učenjem dijele u tri skupine: pozadinski faktori ili prethodnici, faktori povezani s procesom učenja i ishodi učenja. Cilj istraživanja je utvrditi prirodu povezanosti mjera koje pripadaju različitim skupinama faktora s glavnim težištem na rasvjetljavanju doprinosa motivacijskih varijabli učenju. Preciznije, cilj je bio ustanoviti povezanost između motivacije postignuća i općih ciljeva studiranja te, još važnije, kako su ciljevi studiranja i motivacija postignuća povezani s primijenjenim strategijama učenja, percepcijom kompetentnosti i stvarnim uspjehom u studiju. Sudionici u istraživanju su bili studenti različitih godišta. Korišten je upitnik koji je uz dio kojim su ispitani opći ciljevi studiranja sadržavao i mjere ciljnih orijentacija, strategija učenja, procjene kompetentnosti te uspjeha u studiju. Rezultati istraživanja naglašavaju potrebu da se u ispitivanju motivacije postignuća ispituju dva oblika motivacije (pristupajuća i izbjegavajuća) te dokumentiraju važnost doprinosa motivacijskih varijabli kako procesu učenja tako i ishodu učenja. Dobiveni nalazi još jednom potvrđuju da je učenje u visokom školstvu kompleksna pojava na koju utječe velik broj nekognitivnih faktora te se ne može promatrati odvojeno od konteksta.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4