Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju (CROSBI ID 526049)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Rovan, Daria Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju // XVI. Dani Ramira Bujasa. Sažeci priopćenja / Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić-Seršić, Darja (ur.). Zagreb: Naklada Slap, 2003. str. 64.-x

Podaci o odgovornosti

Rovan, Daria

hrvatski

Ciljevi studiranja: povezanost s ciljevima postignuća, strategijama učenja i uspjehom u studiju

U posljednje vrijeme u proučavanju učenja na visokoškolskoj razini vrlo su česti modeli koji faktore povezane s učenjem dijele u tri skupine: pozadinski faktori ili prethodnici, faktori povezani s procesom učenja i ishodi učenja. Cilj istraživanja je utvrditi prirodu povezanosti mjera koje pripadaju različitim skupinama faktora s glavnim težištem na rasvjetljavanju doprinosa motivacijskih varijabli učenju. Preciznije, cilj je bio ustanoviti povezanost između motivacije postignuća i općih ciljeva studiranja te, još važnije, kako su ciljevi studiranja i motivacija postignuća povezani s primijenjenim strategijama učenja, percepcijom kompetentnosti i stvarnim uspjehom u studiju. Sudionici u istraživanju su bili studenti različitih godišta. Korišten je upitnik koji je uz dio kojim su ispitani opći ciljevi studiranja sadržavao i mjere ciljnih orijentacija, strategija učenja, procjene kompetentnosti te uspjeha u studiju. Rezultati istraživanja naglašavaju potrebu da se u ispitivanju motivacije postignuća ispituju dva oblika motivacije (pristupajuća i izbjegavajuća) te dokumentiraju važnost doprinosa motivacijskih varijabli kako procesu učenja tako i ishodu učenja. Dobiveni nalazi još jednom potvrđuju da je učenje u visokom školstvu kompleksna pojava na koju utječe velik broj nekognitivnih faktora te se ne može promatrati odvojeno od konteksta.

ciljevi postignuća; motivacija za postignućem; strategije učenja; visokoškolsko obrazovanje

nije evidentirano

engleski

Goals of undergraduate students: relationship with achievement goals, learning strategies and achievement

nije evidentirano

achievement goals; achievement motivation; learning strategies; higher education

nije evidentirano

Podaci o prilogu

64.-x.

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XVI. Dani Ramira Bujasa. Sažeci priopćenja

Bratko, Denis ; Kolesarić, Vladimir ; Maslić-Seršić, Darja

Zagreb: Naklada Slap

Podaci o skupu

XVI Dani Ramira Bujasa

predavanje

11.12.2003-13.12.2003

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija