Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja (CROSBI ID 528554)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja // Zbornik sažetaka. 2003

Podaci o odgovornosti

Milotti, Sandra: Ambrosi-Randić, Neala

hrvatski

Prediktori asertivnog komunikacijskog stila u studenata nastavničkog i ekonomskog usmjerenja

Asertivnost je komunikacijski stil koji karakterizira društvenog pojedinca, sigurnog u sebe i spremnog na otvorena sučeljavanja, poštujući pri tome i osobni i integritet drugih ljudi. Školski je sustav bio sklon nagrađivati i hvaliti pasivne učenike i studente, no profesor kao glavni nositelj promjene između ostalog ima zadatak poticati rast i razvoj specifičnih aspekata osobnosti koji potpomažu kognitivne procese. Kao jedan od čimbenika emocionalne inteligencije asertivnost je važan komunikacijski stil, posebno za buduće nastavnike, stoga se ovim istraživanjem željelo provjeriti s kojim je varijablama povezana asertivnost, te postoje li neki značajni prediktori. Istraživanje je provedeno na studentima Ekonomskog (110), te studentima Filozofskog fakulteta i Visoke učiteljske škole (81). Rezultati regresijske analize pokazali su da su značajni prediktori asertivnosti za studente ekonomije: izražavanje emocija te samopoštovanje pri učenju, dok su za buduće nastavnike značajni prediktori asertivnosti emocionalna regulacija, upravljanje emocijama, responsivnost, samopoštovanje pri učenju i socijalna interakcija.

asertivnost; samopoštovanje; studenti

nije evidentirano

engleski

Predictors of Assertive communication Style among Students of Education and Economy

nije evidentirano

assertivity; self-esteem; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2003.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik sažetaka

Podaci o skupu

Četvrti Dani Mate Demarina

predavanje

29.05.2003-30.05.2003

Brijuni, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija