Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije (CROSBI ID 528949)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zloković, Jasminka
hrvatski
Partnerstvo roditelja i učitelja u ostvarivanju odgojne funkcije
Povezivanje obitelji i škole mnoge razvijene zemlje smatraju važnom komponentom socijalne i školske politike. U radu se iznose neki argumenti koji u suvremeno vrijeme upućuju na potrebu kompetentnog, kontinuiranog i aktivnog povezivanja obitelji i škole kako bi se što bolje ispunila jedna od bitnih funkcija za razvoj djeteta - odgojna funkcija. Progres na svim planovima razvoja društva kojima su kompatibilni interesi - razvitak čovjeka i društva, mora pratiti i progres u odgoju i obrazovanju. Ovo se nedvojbeno odnosi i na aspekt suradnje s roditeljima. S obzirom na stanje koje se uočava u pedagoškoj svakodnevici nužno je istaknuti potrebu redizajniranja prakse koja ponekad "ignorira" djetetovu obitelj ili njihovim problemima pristupa statično, jednostrano i formalistički, ne uvažavajući stvarne potrebe i kompleksnost situacije u kojoj se nalazi dijete i obitelj. U nizu kompetencija i « ; suvremenih pismenosti» ; koje se od učitelja očekuju ovo se odnosi i na potrebu proširivanja i osuvremenjivanja kompetencija i za uspostavljanje stvarnog partnerstva s roditeljima.
razvoj djece; odgoj; roditelji; učitelji; partnerstvo
nije evidentirano
engleski
Partnership of Parents and teachers in Creating the Education Function
nije evidentirano
childs development; education; parents; teachers; partnership
nije evidentirano
Podaci o prilogu
23-31-x.
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Dečman-Dobrinjič, O. ; Bekš, M.
Ljubljana: Dijaški dom Tabor, Ljubljana
978-961-234-608-9
Podaci o skupu
Modeli vzgoje v globalni družbi - The models of education in global society
pozvano predavanje
12.04.2007-13.04.2007
Ljubljana, Slovenija