crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 3069

Časopis

Autori: Brdar, Ingrid; Rijavec, Majda
Naslov: Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika
( Coping with stress caused by school failure: Construction of questionnaire )
Izvornik: Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja (1330-0288) 6 (1997), 4-5; 599-617
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: stres; strategije suočavanja; školski neuspjeh; konstrukcija ljestvice
( stress; coping strategies; school failure; scale construction )
Sažetak:
Istraživanje je provedeno s ciljem konstrukcije ljestvice za ispitivanje strategija suočavanja sa stresom zbog loše ocjene u školi u učenika osnovne škole. U preliminarnom ispitivanju na uzorku od 75 učenika (od 9 do 14 godina) prikupljeno je 56 tvrdnji o načinu suočavanja. Te tvrdnje upotrebljene su u glavnom istraživanju u kojem je sudjelovalo 275 učenika osnovne škole istog uzrasta (139 djevojčica i 136 dječaka). Faktorskom analizom podataka utvrđeno je pet strategija suočavanja: Rješavanje problema, Emocionalne reakcije, Zaboravljanje, Socijalna podrška i Samookrivljavanje. Spolne i dobne razlike u suočavanju otkrivene su gotovo za sve strategije suočavanja. Također su otkrivene razlike u suočavanju između učenika različitog školskog uspjeha, učenika visokog i niskog samopoštovanja te učenika visoke i niske razine anksioznosti. Prodiskutirane su i moguće teorijske i praktične implikacije dobivenih rezultata.
Projekt / tema: 01940102
Izvorni jezik: HRV
Rad je indeksiran u
bazama podataka:
Current Contents Connect (CCC)
Scopus
Social Science Citation Index (SSCI) (sastavni dio Web of Science Core Collectiona)
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Sociologija,Psihologija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Suočavanje sa stresom zbog loše ocjene: konstrukcija upitnika



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4