Status psihologije u medijima u Hrvatskoj i zapreke komunikaciji između znanosti i javnosti (CROSBI ID 133864)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Status psihologije u medijima u Hrvatskoj i zapreke komunikaciji između znanosti i javnosti
Iznesen je pregled problematike odnosa psihologije kao znanosti i medija koji psihologijske spoznaje promoviraju. Analizirana je realna zastupljenost psihologije u medijima, kod nas i u svijetu, te zapreke u komunikacijama znanstvenika i predstavnika medija (koje postavljaju sami znanstvenici, odnosno mediji). Zatim je razmotreno pitanje koji je medij pogodniji za komunikaciju znanstvenih spoznaja iz područja psihologije. Utvrđeno je da postoje važna etička pitanja u davanju psiholoških znanja na raspolaganje medijima te dileme koje treba sustavno razriješiti. U svijetu postoje mnogi pristupi i strategije interakcije između istraživača i medija, pa se analizira i stanje u Hrvatskoj u tome pogledu, za područje psihologije. Osmišljeni su i potencijalni budući koraci za sustavno usklađivanje komunikacije medija i psihologije. Dobar početak mogla bi biti i inicijativa s Drugoga kongresa hrvatskih znanstvenika iz domovine i inozemstva.
psihologija; znanost; mediji; interakcija; komunikacija
nije evidentirano
engleski
The status of psychology in the media in Croatia and the obstacles in communication between science and the public
nije evidentirano
psychology; science; the media; interaction; communication
nije evidentirano