Kako „ ometajući“ psihološki fenomeni mogu postati mogućnost za unapređivanje komunikacije ? (CROSBI ID 530777)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Sindik, Joško
hrvatski
Kako „ ometajući“ psihološki fenomeni mogu postati mogućnost za unapređivanje komunikacije ?
Komunikacija zaposlenika u nekoj prosvjetnoj ustanovi i roditelja donekle je uvjetovana (izuzev interaktivnim efektom) i pojedinim individualnim stavovima, vrijednostima, te karakteristikama ličnosti. Neki od tih stavova su za komunikaciju redovito destruktivni, a neki, premda konstruktivni, katkad mogu polučiti upravo suprotan efekt. Pozitivno mišljenje i pozitivna očekivanja u pravilu produktivno djeluju na čovjeka, te polučuju kod njega osjećaj ugode, a istovremeno ga motiviraju za postizanje različitih životnih ciljeva, te ustrajanja u tom postignuću. Tzv. negativni psihološki fenomeni, koji u pravilu djeluju destruktivno, te rezultiraju osjećajem neugode i demotivacijom za postizanje ciljeva. Međutim, i u negativnim psihološkim fenomenima postoje elementi koji se potencijalno mogu konstruktivno iskoristiti, prvenstveno sa svrhom analize vlastitih « ; resursa za uspjeh» ; . U komunikacijskom smislu, najbitnije je da sudionici komunikacije ne zaziru od otvorene razmjene informacije i pokušaja međusobnih dogovora.
komunikacija; roditelji; stavovi; razmjena; interakcija
nije evidentirano
engleski
How could "disturbing" psychological phenomena become a possibility for developing communication ?
nije evidentirano
communication; parents; attitudes; excange; interaction
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2007.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova konferencije DU-KVAŠ 1992-2007 „ Partnerstvo roditelja i odgojno-obrazovnih ustanova“
Boja Milan-Mustać
Dubrovnik: Udruga roditelja za izbor kvalitetnog odgoja i obrazovanja.
Podaci o skupu
DU-KVAŠ 1992-2007 „ Partnerstvo roditelja i odgojno-obrazovnih ustanova“
predavanje
26.10.2007-27.10.2007
Dubrovnik, Hrvatska