crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 314440

Zbornik radova

Autori: Huić, Aleksandra; Ricijaš, Neven; Branica, Vanja
Naslov: Samoprocjena kompetentnosti studenata nekih pomagačkih profesija za budući rad u praksi
( Self-evaluation of competencies of helping professions students for future practical work )
Izvornik: 13. godinšnja konferencija hrvatskih psihologa: "Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja" / Kolesarić, Vladimir (ur.). - Osijek :
Skup: 13. godinšnja konferencija hrvatskih psihologa: "Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja"
Mjesto i datum: Osijek, Hrvatska, 12.-15.10.2005
Ključne riječi: pomagačke profesije; kompetencije; studenti
( helping professions; competencies; students )
Sažetak:
U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine studija, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne pedagogije. Sudionici su ispunjavali instrument konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Prikupljeni su podaci o zadovoljstvu općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima na fakultetu, studentskoj praksi, volontiranju te pojedinim interesima za budući rad. Osim toga, primijenjena je i skala percipirane nekompetentnosti (Bezinović, 1988), te preliminarna verzija skale percepcipirane kompetentnosti za budući rad u praksi. Sudionici su procjenjivali koliko su sigurni da mogu uspješno obavljati pojedine aktivnosti vezane uz psihosocijalni rad (zajedničke stručnjacima sve tri ispitivane struke). Na osnovu dobivenih rezultata općenito možemo reći da su studenti zadovoljni znanjima i vještinama stečenima na fakultetu. Od ukupnog broja studenata njih 47% bilo je ili jest uključeno u neki oblik volonterskog rada, te smatraju kako im je to iskustvo omogućilo stjecanje novih vještina za rad. Rezultati dobiveni skalom percipirane nekompetentnosti pokazuju kako se studenti osjećaju kompetentnima za rješavanje općih životnih problema. Rezultati na skali osjećaja kompetentnosti za budući rad u praksi komentirani su na temelju sadržajne kategorizacije čestica. Osim toga, komentirane su i razlike između navedene tri studijske grupe s obzirom na varijable zadovoljstva stečenim znanjima i vještinama, volontiranja te osjećaja kompetentnosti za budući rad.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija,Socijalne djelatnosti
Upisao u CROSBI: Neven Ricijaš (nricijas@erf.hr), 14. Pro. 2007. u 10:40 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4