Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Samoprocjena kompetentnosti studenata nekih pomagačkih profesija za budući rad u praksi (CROSBI ID 531806)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja Samoprocjena kompetentnosti studenata nekih pomagačkih profesija za budući rad u praksi // 13. godinšnja konferencija hrvatskih psihologa: "Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja" / Kolesarić, Vladimir (ur.). Osijek, 2005. str. 93-94-x

Podaci o odgovornosti

Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja

hrvatski

Samoprocjena kompetentnosti studenata nekih pomagačkih profesija za budući rad u praksi

U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine studija, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne pedagogije. Sudionici su ispunjavali instrument konstruiran za potrebe ovog istraživanja. Prikupljeni su podaci o zadovoljstvu općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima na fakultetu, studentskoj praksi, volontiranju te pojedinim interesima za budući rad. Osim toga, primijenjena je i skala percipirane nekompetentnosti (Bezinović, 1988), te preliminarna verzija skale percepcipirane kompetentnosti za budući rad u praksi. Sudionici su procjenjivali koliko su sigurni da mogu uspješno obavljati pojedine aktivnosti vezane uz psihosocijalni rad (zajedničke stručnjacima sve tri ispitivane struke). Na osnovu dobivenih rezultata općenito možemo reći da su studenti zadovoljni znanjima i vještinama stečenima na fakultetu. Od ukupnog broja studenata njih 47% bilo je ili jest uključeno u neki oblik volonterskog rada, te smatraju kako im je to iskustvo omogućilo stjecanje novih vještina za rad. Rezultati dobiveni skalom percipirane nekompetentnosti pokazuju kako se studenti osjećaju kompetentnima za rješavanje općih životnih problema. Rezultati na skali osjećaja kompetentnosti za budući rad u praksi komentirani su na temelju sadržajne kategorizacije čestica. Osim toga, komentirane su i razlike između navedene tri studijske grupe s obzirom na varijable zadovoljstva stečenim znanjima i vještinama, volontiranja te osjećaja kompetentnosti za budući rad.

pomagačke profesije; kompetencije; studenti

nije evidentirano

engleski

Self-evaluation of competencies of helping professions students for future practical work

nije evidentirano

helping professions; competencies; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-94-x.

2005.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

13. godinšnja konferencija hrvatskih psihologa: "Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja"

Kolesarić, Vladimir

Osijek:

Podaci o skupu

13. godinšnja konferencija hrvatskih psihologa: "Vrijednosti, odgovornosti i tolerancija u društvu koje se mijenja"

predavanje

12.10.2005-15.10.2005

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija, Socijalne djelatnosti