Satisfaction with study, interests and self-evaluation of psychology, social work and social pedagogy students for future practical work (CROSBI ID 531888)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Huić, Aleksandra ; Ricijaš, Neven ; Branica, Vanja
engleski
Satisfaction with study, interests and self-evaluation of psychology, social work and social pedagogy students for future practical work
U radu su iznijeti rezultati preliminarnog ispitivanja interesa i samoprocjene kompetentnosti studenata nekih pomagačkih struka za budući psihosocijalni rad. Sudjelovalo je ukupno 115 studenata četvrte godine, od čega 39 studenata psihologije, 44 studenta socijalnog rada i 32 studenta socijalne pedagogije. Prikupljeni su podaci o zadovoljstvu općim i specifičnim znanjima i vještinama stečenima na fakultetu, studentskoj praksi, volontiranju te pojedinim interesima za budući rad, a primijenjena je i preliminarna verzija skale percipirane kompetentnosti za budući rad u praksi. Sudionici su procjenjivali koliko su sigurni da mogu uspješno obavljati pojedine aktivnosti vezane uz psihosocijalni rad (zajedničke stručnjacima sve tri ispitivane struke). Osim toga, primijenjena je i skala percipirane nekompetentnosti (Bezinović, 1988). Na ovom mjestu bit će izloženi rezultati ispitivanja studentskog zadovoljstva fakultetom, njihovih interesa te samoprocjena kompetentnosti za budući rad. Općenito, studenti su uglavnom zadovoljni znanjima i vještinama stečenima na fakultetu. Interesi sudenata za budući rad u praksi široki su i obuhvaćaju različite populacije i područja rada. Rezultati na skali osjećaja kompetentnosti za budući rad u praksi komentirani su na temelju sadržajne kategorizacije čestica. Osim toga, komentirane su i razlike između navedene tri studijske grupe s obzirom na njihovo zadovoljstvo stečenim znanjima i vještinama, interese te percepciju kompetentnosti za budući rad. Rezultati su diskutirani u svjetlu razlika među studentskim programa za navedene tri struke.
study; intersts; psychology; social pedagogy; social work
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2005.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Novi Sad:
Podaci o skupu
Znanstvena psihologijska konferencija "Psihosocijalni aspekti društvene tranzicije u Srbiji"
predavanje
03.11.2005-06.11.2005
Novi Sad, Srbija