Godina: 1994
Raspon stranica:: 235-276
Ukupni broj stranica u knjizi:: 844
ISBN: 953-96161-0-7
Ključne riječi: biznis-plan, financije, informacijska tehnologija, inovacije, javna poduzeča, kvaliteta, ljudski resursi, mala i srednja poduzeća, marketing, organizacija
( business-plan, financy, information technology, inovation, public companies, quality, human resources, small and medium companies, marketing )
Međunarodnim izdavačkim projektom pod nazivom "Management i poduzetništvo. 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeča" široj se javnosti i čitateljstvu na jednostavan, pregledan i sadržajan način podastiru rezultati istoimenog međunarodnog istraživanja. Knjigom se obuhvaćaju rezultati istraživanja ukupnosti ekonomskih, tehničko-tehnoloških, biotehničkih, socijalnih, političkih i ekoloških elemenata i sveza među njima, čime je utvrđen i okvir samog projekta. Unapređivanjem teorijske osnovice poduzetništva (analizom vlastite empirije i iskustava razvijenih zemalja), te njenim implementiranjem (kroz istraživačke i edukativne procese) doprinosi se stvaranju povoljne poduzetničke klime i okruženja. Osobito se to odnosi na razinu državne administracije, koja bitno utječe na poduzetničke uspjehe, ali i na mala i srednja privatna poduzeča, kao i privatizirana te javna poduzeča. Knjiga treba na spoznajnoj i empirijskoj razini doprinijeti stvaranju kritične mase saznanja koja omogućava: 1. oblikovanje suvremene upravljačke koncepcije, strategije i politike razvitka hrvatskog gospodarstva na razini cjeline, na razini regija/županija, odnosno na razini gospodarskih subjekata ; 2. implementaciju definiranih rješenja u hrvatsku gospodarsku politiku, uz definiranje nužnih kontrolnih točaka sustavnog monitoringa ; 3. stalno istraživanje promjenjivih uvjeta okruženja, bitnih za oblikovanje ciljeva, zadataka i poslovnog instrumentarija gospodarskih subjekata. Temeljni cilj istraživanja je postavljen u smislu definiranja koncepcije, strategije i politike razvitka poduzetništva i menedžmenta u Republici Hrvatskoj, odnosno razvijanja aplikativnih rješenja/programa ulaganja na razini obrtništva, malih i srednjih poduzeča, te javnih poduzeča u procesu pretvorbe i privatizacije. Kao sastavni dio projekta na razini idejnih rješenja te biznis-planova priređeno je 1000 programa ulaganja (napose za mala i srednja poduzeča), a prema kriterijima Svjetske banke.
Projekt / tema: 4-99-145
Ekonomija
Upisao u CROSBI: Srete Nikolovski (srete.nikolovski@etfos.hr), 7. Sij. 2008. u 21:37 sati