Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" (CROSBI ID 135554)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Matijević, Milan ; Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola" // Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu, 2 (2000), 1; 21-34

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan ; Bratko, Denis ; Ljubin, Tajana

hrvatski

Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"

U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj klimi. Za ocjenu uspješnosti kurikuluma Aktivna/efikasna škola provedena je vanjska evaluacija od strane nezavisne skupine eksperata u kojoj su uspoređene škole u kojima se provodio program Aktivna/efikasna škola s kontrolnim školama. U ovom radu prikazani su rezultati evaluacije na uzorku roditelja. Ispitivanje je provedeno metodom ankete, a obuhvaćeno je 294 roditelja učenika eksperimentalnih škola i 247 roditelja učenika kontrolnih škola. Roditelji iz eksperimentalnih škola smatraju da takve škole u većoj mjeri smanjuju strah od škole, prepoznaju posebne potrebe učenika, razvijaju kreativost učenika i suradnju s drugim učenicima i omogućuju dobru komunikaciju između učitelja i učenika. Oni također primjećuju da su njihova djeca tijekom nastave više spremna na suradnju s drugim učeicima nego li je to slučaj u kontrolnim školama. Roditleji iz eksperimentalnih škola pokazuju i veću uključenost u obrazovni proces, vidljivo kroz njihovu veću uključenost u provjeravanje domaće zadaće, a sveukupno su zadovoljuniji školom od kontrolne grupe roditelja.

evaluacija ; roditelji ; kurikulum ; elementarna škola

nije evidentirano

engleski

Parents' evaluation of the "active/efficient school" curriculum

nije evidentirano

evaluation ; parents ; curriculum ; elementar school

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2000.

21-34

objavljeno

1332-0513

Povezanost rada

Pedagogija, Psihologija