crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 317294

Časopis

Autori: Matijević, Milan; Bratko, Denis; Ljubin, Tajana
Naslov: Roditeljska evaluacija kurikuluma "Aktivna/efikasna škola"
( Parents' evaluation of the "active/efficient school" curriculum )
Izvornik: Zbornik Učiteljske akademije u Zagrebu (1332-0513) 2 (2000), 1; 21-34
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: evaluacija ; roditelji ; kurikulum ; elementarna škola
( evaluation ; parents ; curriculum ; elementar school )
Sažetak:
U razdoblju 1994 - 1999 u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom "Aktivna/efikasna škola, kojem je cilj bio implementacija nastave orijentirane na učenika. Projekt je unosio promjene u razne dijelove kurikuluma: u ciljeve, nastavne strategije i nastavnoj klimi. Za ocjenu uspješnosti kurikuluma Aktivna/efikasna škola provedena je vanjska evaluacija od strane nezavisne skupine eksperata u kojoj su uspoređene škole u kojima se provodio program Aktivna/efikasna škola s kontrolnim školama. U ovom radu prikazani su rezultati evaluacije na uzorku roditelja. Ispitivanje je provedeno metodom ankete, a obuhvaćeno je 294 roditelja učenika eksperimentalnih škola i 247 roditelja učenika kontrolnih škola. Roditelji iz eksperimentalnih škola smatraju da takve škole u većoj mjeri smanjuju strah od škole, prepoznaju posebne potrebe učenika, razvijaju kreativost učenika i suradnju s drugim učenicima i omogućuju dobru komunikaciju između učitelja i učenika. Oni također primjećuju da su njihova djeca tijekom nastave više spremna na suradnju s drugim učeicima nego li je to slučaj u kontrolnim školama. Roditleji iz eksperimentalnih škola pokazuju i veću uključenost u obrazovni proces, vidljivo kroz njihovu veću uključenost u provjeravanje domaće zadaće, a sveukupno su zadovoljuniji školom od kontrolne grupe roditelja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar:
Upisao u CROSBI: Milan Matijević (milan.matijevic@ufzg.hr), 9. Sij. 2008. u 23:10 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4