crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 317448

Časopis

Autori: Ljubin, Tajana; Bratko, Denis; Matijević, Milan
Naslov: Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
( Evaluation of Curriculum "active /efficient school" )
Izvornik: Školski vjesnik (0037-654X) 49 (2000), 1; 5-19
Vrsta rada: članak
Ključne riječi: kurikulum ; ativna škola ; učitelji ; osnovna škola
( curriculum ; active school ; teachers ; elementary school )
Sažetak:
U razdoblju 1994. - 1999. u osnovnim školama u Hrvatskoj proveden je projekt edukacije učitelja pod nazivom Aktivna / efikasna škola, kojem je bio cilj implementacija nastave orijentirane na učenika. Rezultati su pokazali da učitelji eksperimentalnih škola u većoj mjeri primjenjuju strategije poučavanja iz programa Aktivna/efikasna škola: tijekom nastave više se razgovara sjedeći u krugu, radi u grupama i učenici češće mogu izabrati problem koji će proučavati. Učitelji eksperimentalnih škola u odnosu na učitelje kontrolnih škola ne razlikuju se u procjeni karakteristika škola, procjeni važnosti pojedinih poželjnih karakteristika i ocjeni odnosa učenika prema školi. No, u odnosu na učitelje kontrolnih škola, učitelji eksperimentalnih škola su značajno zadovojniji školom. Procjenjuju da su njihovi učenici u manjoj mjeri ekstrinzično motivirani za učenje. nadalje, u visokoj mjeri ocjenjuju da program Aktivna / efikasna škola ima različite pozitivne karakteristike te da razvija poželjne osobine učenika, kao i prijateljski odnos sudionika u nastavi. Rezultatima težinu daje i sukladnost s rezultatima dobivenim na uzorku roditelja i učenika. Zaključno, evaluacija na uzorku učitelja upućuje da kurikulum Aktivna /efikasna škola pokazuje neke prednosti u odnosu na standardni kurikulum, kakav se uobičajeno provodi u osnovnim školama.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar: Evaluacija programa aktivna/efikasna škola na uzorku učitelja
Upisao u CROSBI: Milan Matijević (milan.matijevic@ufzg.hr), 10. Sij. 2008. u 22:07 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4