Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu (CROSBI ID 348002)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Miljak, Zvonimir
Grbac, Bruno
hrvatski
Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu
Svrha ovog diplomskog rada je prikazati koliku važnost imaju i na koje načine glavni elementi promocijskog miksa ( oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje, publicitet i odnosi s javnošću) utječu na poslovanje poduzeća na stranom tržištu u ovom slučaju na hrvatskom. Osnovni cilj tih promocijskih aktivnosti je informirati ciljanu javnost o proizvodima i uslugama koje poduzeće nudi te stvoriti pozitivnu sliku poduzeća u javnosti. Kako bi se taj cilj pokušao u što je moguće većoj mjeri izvršiti poduzeće ulaskom na strano tržiše odabire straegiju promocijskih aktivnosti kojom ostvaruje komunikaciju sa ciljanom publikom. Za objašnjavanje ove teme uzeta je švicarska kompanija Holcim Grupa koji je vodeći svjetski dobavljač cementa, agregata, transportnog betona, asfalta i svih povezanih usluga. Na različitim primjerima promocijskih aktivnosti kojima se Holcim Grupa koristi na hrvatskom tržištu (oglasi, direktni marketing, pozivni centar beton, cementomat, sponzorstva, nagrade, aktivnosti odnosa s javnošću i publiciteta itd.) nastoji se ukazati da je kvalitetna i učinkovita upotreba promocijskog miksa vrlo bitna da se ostvare dobri poslovni rezultati poduzeća.
promocijski miks; Hrvatsko tržište; Holcim grupa
nije evidentirano
engleski
Holcim group promotion mix on Croatian market
nije evidentirano
promotion mix; Croatian market; Holcim
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
13.09.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka