Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu (CROSBI ID 348002)

Miljak, Zvonimir Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu / Grbac, Bruno (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2007

Miljak, Zvonimir

Grbac, Bruno

Promocijski miks Holcim Grupe na Hrvatskom tržištu

Svrha ovog diplomskog rada je prikazati koliku važnost imaju i na koje načine glavni elementi promocijskog miksa ( oglašavanje, osobna prodaja, unapređenje prodaje, publicitet i odnosi s javnošću) utječu na poslovanje poduzeća na stranom tržištu u ovom slučaju na hrvatskom. Osnovni cilj tih promocijskih aktivnosti je informirati ciljanu javnost o proizvodima i uslugama koje poduzeće nudi te stvoriti pozitivnu sliku poduzeća u javnosti. Kako bi se taj cilj pokušao u što je moguće većoj mjeri izvršiti poduzeće ulaskom na strano tržiše odabire straegiju promocijskih aktivnosti kojom ostvaruje komunikaciju sa ciljanom publikom. Za objašnjavanje ove teme uzeta je švicarska kompanija Holcim Grupa koji je vodeći svjetski dobavljač cementa, agregata, transportnog betona, asfalta i svih povezanih usluga. Na različitim primjerima promocijskih aktivnosti kojima se Holcim Grupa koristi na hrvatskom tržištu (oglasi, direktni marketing, pozivni centar beton, cementomat, sponzorstva, nagrade, aktivnosti odnosa s javnošću i publiciteta itd.) nastoji se ukazati da je kvalitetna i učinkovita upotreba promocijskog miksa vrlo bitna da se ostvare dobri poslovni rezultati poduzeća.

promocijski miks; Hrvatsko tržište; Holcim grupa

Holcim group promotion mix on Croatian market

promotion mix; Croatian market; Holcim