FPGA implementacija igre Othello (CROSBI ID 348045)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Lucić, Zvonimir
Vučić, Mladen
hrvatski
FPGA implementacija igre Othello
Prema zadanom idejnom rješenju, potrebno je razviti model sklopovlja za određivanje optimalne pozicije u igri Othello. Model razviti u jeziku VHDL, te ga optimirati za implementaciju na programabilnim logičkim poljima (FPGA) familije Spartan-3 proizvođača Xilinx, Inc. Razviti odgovarajuće ispitno okruženje, provesti simulaciju, te ispitati model na stvarnom sklopovlju.
Othello; izračun pozicija; teorija igara; programabilna logička polja; FPGA
nije evidentirano
engleski
FPGA implementation of Othello game solver
nije evidentirano
Othello; game solver; game theory; Field Programmable Gate Array; FPGA
nije evidentirano
Podaci o izdanju
47
20.12.2007.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb