crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 318640

Zbornik radova

Autori: Bubaš, Goran; Balaban, Igor
Naslov: Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika
( Analysis of factors that influence the general evaluation of online courses by the participants in the course )
Izvornik: Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.). - Varaždin : Fakultet organizacije i informatike , 2007. 93-105 (ISBN: 978-953-6071-31-9).
Skup: Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Konferencija Informacijski i inteligentni sustavi IIS 2007
Mjesto i datum: Varaždin, Hrvatska, 12.09.
Ključne riječi: e-obrazovanje; evaluacija online tečaja; procjena kvalitete; anketa
( e-learning; evaluation of online courses; quality assessment; survey )
Sažetak:
Tečajeve u e-obrazovanju potrebno je redovito evaluirati kako bi se povećala njihova upotrebljivost i učinkovitost te unaprijedilo zadovoljstvo studenata koji on-line tečaj koriste u nastavi određenog kolegija na visokom učilištu. Za potrebe nastave iz kolegija Informatika izrađen je on-line tečaj te je oblikovana detaljna anketa za evaluaciju tog on-line tečaja. Istraživani su činitelji koji utječu na opću ocjenu on-line tečaja i zadovoljstvo studenata. Utvrđeno je da su s općom ocjenom on-line tečaja i zadovoljstvom polaznika najviše povezani sljedeći elementi: multimedijalni sadržaji i korisničko sučelje, broj i raznolikost načina provjera i samoprovjera znanja, upute za polaznike tečaja te stabilnost i brzina rada sustava. Rezultati pokazuju važnost analize upotrebljivosti (engl. usability) on-line tečaja i rada sustava za upravljanje učenjem (LMS) koji se koristi za prikaz sadržaja i aktivnosti u tečaju. Također je istraženo koje elemente on-line tečaja polaznici smatraju posebno važnima za hibridni sveučilišni kolegij u cjelini. Zaključuje se da je provođenje evaluacije tečajeva u e-obrazovanju posebno korisno jer zahtijeva samo mali dio vremena kojeg je potrebno uložiti u njegovu izradu.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Nema recenziju
Projekt / tema: 016-0000000-1746
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: Goran Bubas (gbubas@foi.hr), 18. Sij. 2008. u 21:03 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4