Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika (CROSBI ID 532598)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad

Bubaš, Goran ; Balaban, Igor Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika // Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova / Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin (ur.). Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2007. str. 93-105-x

Podaci o odgovornosti

Bubaš, Goran ; Balaban, Igor

hrvatski

Analiza činitelja koji imaju utjecaj na opću evaluaciju on-line tečaja od strane polaznika

Tečajeve u e-obrazovanju potrebno je redovito evaluirati kako bi se povećala njihova upotrebljivost i učinkovitost te unaprijedilo zadovoljstvo studenata koji on-line tečaj koriste u nastavi određenog kolegija na visokom učilištu. Za potrebe nastave iz kolegija Informatika izrađen je on-line tečaj te je oblikovana detaljna anketa za evaluaciju tog on-line tečaja. Istraživani su činitelji koji utječu na opću ocjenu on-line tečaja i zadovoljstvo studenata. Utvrđeno je da su s općom ocjenom on-line tečaja i zadovoljstvom polaznika najviše povezani sljedeći elementi: multimedijalni sadržaji i korisničko sučelje, broj i raznolikost načina provjera i samoprovjera znanja, upute za polaznike tečaja te stabilnost i brzina rada sustava. Rezultati pokazuju važnost analize upotrebljivosti (engl. usability) on-line tečaja i rada sustava za upravljanje učenjem (LMS) koji se koristi za prikaz sadržaja i aktivnosti u tečaju. Također je istraženo koje elemente on-line tečaja polaznici smatraju posebno važnima za hibridni sveučilišni kolegij u cjelini. Zaključuje se da je provođenje evaluacije tečajeva u e-obrazovanju posebno korisno jer zahtijeva samo mali dio vremena kojeg je potrebno uložiti u njegovu izradu.

e-obrazovanje; evaluacija online tečaja; procjena kvalitete; anketa

nije evidentirano

engleski

Analysis of factors that influence the general evaluation of online courses by the participants in the course

nije evidentirano

e-learning; evaluation of online courses; quality assessment; survey

nije evidentirano

Podaci o prilogu

93-105-x.

2007.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Zbornik radova

Bubaš, Goran ; Kermek, Dragutin

Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

978-953-6071-31-9

Podaci o skupu

Stručno-znanstveni skup "E-obrazovanje", Konferencija Informacijski i inteligentni sustavi IIS 2007

predavanje

12.09.2007-12.09.2007

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti