Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet kao sredstvo za ostvarivanje "intimnije" komunikacije (CROSBI ID 137180)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Sindik, Joško ; Reicher, Katarina Internet kao sredstvo za ostvarivanje "intimnije" komunikacije // Metodički ogledi, 14 (2007), 2; 83-100-x

Podaci o odgovornosti

Sindik, Joško ; Reicher, Katarina

hrvatski

Internet kao sredstvo za ostvarivanje "intimnije" komunikacije

Jedan od aspekata cjeloživotnog učenja je sve češće korištenje računala u različite svrhe. Moderna komunikacija nezamisliva je bez računala i Interneta, pa kiber-stvarnost postaje bitna komponenta uspostavljanja novih međuljudskih odnosa. Vjerojatno je da karakteristike upoznavanja drugih ljudi, s ciljem uspostavljanja bliskije komunikacije reflektiraju donekle i kvalitetu života pojedinca. U svrhu analize empirijskih uporišta nekih načina uspostavljanja novih odnosa s ljudima, ali i karakteristika “ intimne” komunikacije, dat je osvrt na komunikaciju inicijalno (ili u potpunosti) ostvarenu putem elektronskih medija, putem Interneta. Dat je prikaz etnološke analize elektronske pošte kao medija za komunikaciju, s pregledom dimenzija komunikacije, ali i razloga pro i contra elektronskog medija kao “ značenjski” različitog od doskora “ uobičajenijih” sredstava komunikacije, kao što je “ obično pismo” . Postavljena je nekolicina teza o pitanju motivacije za korištenje Interneta kao medija za upoznavanje novih ljudi, te kao specifičnog sredstva stvaranja inicijalnog kontakta za uspostavljanje bliskijih, &laquo ; intimnih&raquo ; odnosa. U tu svrhu analizirani su rezultati javnih anketa dostupnih na Web-stranicama www.iskon.hr, te www.iskrica.com u Hrvatskoj, te se na prigodnom uzorku ispitanika nastojalo dati okvirne odgovore u smislu provjere postavljenih teza. Odgovori ispitanika na 14 pitanja anketa pokušali su se grupirati u “ logičke klastere” , te na taj način dati smjernice o karakteristikama uspostavljanja “ intimnije” komunikacije putem Interneta. Na temelju odgovora na pitanja anketa te njihove &laquo ; logičke&raquo ; analize, izgleda da Internet postaje sve značajniji medij za stvaranje bliskijih međuljudskih odnosa, s najvjerojatnije značajnijim reduciranim osjećajem neugode tijekom komuniciranja.

Internet; intimna komunikacija; upoznavanje; kiber-stvarnost

nije evidentirano

engleski

The Internet as a means of achieving "more intimate" communication

nije evidentirano

Internet; intimate communication; establishing relationships; cyber-reality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

14 (2)

2007.

83-100-x

objavljeno

0353-765X

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija