crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 325117

Časopis

Autori: Sindik, Joško; Reicher, Katarina
Naslov: Internet kao sredstvo za ostvarivanje "intimnije" komunikacije
( The Internet as a means of achieving "more intimate" communication )
Izvornik: Metodički ogledi (0353-765X) 14 (2007), 2; 83-100
Vrsta rada: prethodno priopćenje
Ključne riječi: Internet; intimna komunikacija; upoznavanje; kiber-stvarnost
( Internet; intimate communication; establishing relationships; cyber-reality )
Sažetak:
Jedan od aspekata cjeloživotnog učenja je sve češće korištenje računala u različite svrhe. Moderna komunikacija nezamisliva je bez računala i Interneta, pa kiber-stvarnost postaje bitna komponenta uspostavljanja novih međuljudskih odnosa. Vjerojatno je da karakteristike upoznavanja drugih ljudi, s ciljem uspostavljanja bliskije komunikacije reflektiraju donekle i kvalitetu života pojedinca. U svrhu analize empirijskih uporišta nekih načina uspostavljanja novih odnosa s ljudima, ali i karakteristika “ intimne” komunikacije, dat je osvrt na komunikaciju inicijalno (ili u potpunosti) ostvarenu putem elektronskih medija, putem Interneta. Dat je prikaz etnološke analize elektronske pošte kao medija za komunikaciju, s pregledom dimenzija komunikacije, ali i razloga pro i contra elektronskog medija kao “ značenjski” različitog od doskora “ uobičajenijih” sredstava komunikacije, kao što je “ obično pismo” . Postavljena je nekolicina teza o pitanju motivacije za korištenje Interneta kao medija za upoznavanje novih ljudi, te kao specifičnog sredstva stvaranja inicijalnog kontakta za uspostavljanje bliskijih, « ; intimnih» ; odnosa. U tu svrhu analizirani su rezultati javnih anketa dostupnih na Web-stranicama www.iskon.hr, te www.iskrica.com u Hrvatskoj, te se na prigodnom uzorku ispitanika nastojalo dati okvirne odgovore u smislu provjere postavljenih teza. Odgovori ispitanika na 14 pitanja anketa pokušali su se grupirati u “ logičke klastere” , te na taj način dati smjernice o karakteristikama uspostavljanja “ intimnije” komunikacije putem Interneta. Na temelju odgovora na pitanja anketa te njihove « ; logičke» ; analize, izgleda da Internet postaje sve značajniji medij za stvaranje bliskijih međuljudskih odnosa, s najvjerojatnije značajnijim reduciranim osjećajem neugode tijekom komuniciranja.
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija,Pedagogija
Puni text rada: 325117.07_Sindik.pdf (tekst priložen 12. Ožu. 2008. u 14:11 sati)
URL cjelovitog teksta:
Google Scholar:
Upisao u CROSBI: Joško Sindik (Josko.Sindik@public.carnet.hr), 12. Ožu. 2008. u 14:11 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4