crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 332807

Zbornik radova

Autori: Pranjić-Petrović, Tatjana; Milotić, Branka; Jurdana-Šepić, Rajka
Naslov: Usporedna analiza ishoda radioničkog i e-učenja
( Comparative analysis of learning outcomes in classroom and e-environment )
Izvornik: Zbornik 8. simpozija HFD o nastavi fizike, Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenostZagreb : HFD , 2007. .
Skup: Osmi simpozij HFD o nastavi fizike, Nastava fizike za prirodoznanstvenu pismenost
Mjesto i datum: Novi Vinodolski, Hrvatska, 12-14.travnja 2007.
Ključne riječi: ishodi učenja; e-učenje
( learning outcomes; e-learning )
Sažetak:
Predstavljeni su rezultati inicijalnog istraživanja ishoda učenja te objektivnih i subjektivnih reakcija učenika na sadržaje o strujanju fluida i njegovim posljedicama izvedene u učioničkom i u elektroničkom obliku. Također su ispitane i subjektivne reakcije učenika na te oblike učenja. Za istraživanje korištene je radionica Strujanje fluida koja je već izvođena u osnovnim i srednjim školama u Rijeci te predstavljena na 7. simpoziju o nastavi fizike u Šibeniku 2005. godine. Elektronička radionica koja je nastala prema radionici uživo, nalazi se, uz druge koje je također napravila grupa autora s Filozofskog fakulteta u Rijeci, na stranicama e-škole fizike: http://eskola.hfd.hr/hokus_pokus/index.htm Pilot istraživanje je obavljeno s 28 učenika prvoga razreda Građevinske tehničke škole u Rijeci, kojima ti sadržaji dotad nisu bili predstavljeni. Prije izvođenja radionica učinjena je anonimna provjera učeničkih predznanja ispitom koji je sadržavao konceptualna pitanja i pitanja povezana sa svakodnevnom primjenom tih koncepata. Učenici su podijeljeni u dvije podjednake skupine, radionice su izvedene odvojeno, klasična radionica u učionici (radionica uživo), a druga radionica kao samostalan rad učenika kod kuće (e-radionica). Po završetku radionica, učenici su ispunili anonimnu anketu o osobnim doživljajima vezanim uz načine učenja te anoniman ispit s istim pitanjima radi provjere usvojenosti koncepata. Iz ovog je inicijalnog istraživanja vidljivo da dobroga nastavnika i živu riječ još uvijek ne može zamijeniti ni pomno odabran i priređen elektronički edukacijski materijal. Uočeno je da učenicima nedostaje iskustvo u e-učenju s kojim se tek rijetko susreću. I naravno, najbolje je kombinirati različite metode poučavanja i učenja. Istraživanje će biti nastavljeno na drugim skupinama i na drugim sadržajima te s vremenskim odmakom radi provjere koji način učenja daje trajnije znanje.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Cjeloviti rad (više od 1500 riječi)
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 316-0091361-2825
Izvorni jezik: hrv
Kategorija: Stručni
Znanstvena područja:
Fizika
Upisao u CROSBI: jurdana@ffri.hr (jurdana@ffri.hr), 28. Tra. 2008. u 21:52 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4