crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 335918

Vrsta obrazovnih materijala

Autori: Hebrang, Branko
Naslov: Informacijske (novinske) agencije
( News (Press) Agencies )
Vrsta obrazovnih materijala: Ostalo
Razina obrazovanja: Nedefinirano
Izdavač: Jarbol d.o.o.
Grad: Zagreb
Godina: 2006
Stranica: 308
ISBN: 978-953-7402-02-0
Ključne riječi: informacijske agencije; pravila pisanja; studija slučaja - indeks kakvoće obavijesti
( news agencies; news style; case study -index of news quality )
Sažetak:
U današnjemu globalnom medijskom prostoru informacijske agencije ishodište su za mnoge obavijesti, one tvore kostur globalnoga informacijsko-komunikacijskoga sustava, utječu na odlučivanje, na formiranje fonda javnoga znanja. Novinske agencije, nastale u 19. stoljeću, zadržale su osnovnu funkciju: prikupljanje i odašiljanje informacija pretplatnicima uglavnom u obliku vijesti. Agencije su nametnule i neka načela koja su postala općeprihvaćeno dobro medijskoga posla: koncept tzv. objektivne obavijesti, princip preokrenute piramide, rezimirajući uvod i obavijest kao proizvod « ; s markom» ; . Snaga i vrijednost agencijskoga novinarstva počiva na procedurama za smanjivanje razlike između relevantnih zbivanja opisanih kao činjenice, pojmovne strukture zbilje te interpretacije kao simboličkoga izraza, tj. konstrukcije stvarnosti.
Izvorni jezik: HRV
Znanstvena područja:
Informacijske i komunikacijske znanosti
Upisao u CROSBI: bhebrang@hrstud.hr (bhebrang@hrstud.hr), 3. Svi. 2008. u 00:16 sati



  Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4