Informacijske (novinske) agencije (CROSBI ID 743393)
Druge vrste radova | ostalo
• Obrazovni materijal (nedefinirano )
Podaci o odgovornosti
Hebrang, Branko
hrvatski
Informacijske (novinske) agencije
U današnjemu globalnom medijskom prostoru informacijske agencije ishodište su za mnoge obavijesti, one tvore kostur globalnoga informacijsko-komunikacijskoga sustava, utječu na odlučivanje, na formiranje fonda javnoga znanja. Novinske agencije, nastale u 19. stoljeću, zadržale su osnovnu funkciju: prikupljanje i odašiljanje informacija pretplatnicima uglavnom u obliku vijesti. Agencije su nametnule i neka načela koja su postala općeprihvaćeno dobro medijskoga posla: koncept tzv. objektivne obavijesti, princip preokrenute piramide, rezimirajući uvod i obavijest kao proizvod « ; s markom» ; . Snaga i vrijednost agencijskoga novinarstva počiva na procedurama za smanjivanje razlike između relevantnih zbivanja opisanih kao činjenice, pojmovne strukture zbilje te interpretacije kao simboličkoga izraza, tj. konstrukcije stvarnosti.
informacijske agencije; pravila pisanja; studija slučaja - indeks kakvoće obavijesti
nije evidentirano
engleski
News (Press) Agencies
nije evidentirano
news agencies; news style; case study -index of news quality
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Zagreb: Jarbol d.o.o.
308
2006.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7402-02-0