Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Informacijske (novinske) agencije (CROSBI ID 743393)

Druge vrste radova | ostalo

• Obrazovni materijal (nedefinirano )

Hebrang, Branko Informacijske (novinske) agencije. Zagreb: Jarbol d.o.o., 2006. 308..

Podaci o odgovornosti

Hebrang, Branko

hrvatski

Informacijske (novinske) agencije

U današnjemu globalnom medijskom prostoru informacijske agencije ishodište su za mnoge obavijesti, one tvore kostur globalnoga informacijsko-komunikacijskoga sustava, utječu na odlučivanje, na formiranje fonda javnoga znanja. Novinske agencije, nastale u 19. stoljeću, zadržale su osnovnu funkciju: prikupljanje i odašiljanje informacija pretplatnicima uglavnom u obliku vijesti. Agencije su nametnule i neka načela koja su postala općeprihvaćeno dobro medijskoga posla: koncept tzv. objektivne obavijesti, princip preokrenute piramide, rezimirajući uvod i obavijest kao proizvod « ; s markom» ; . Snaga i vrijednost agencijskoga novinarstva počiva na procedurama za smanjivanje razlike između relevantnih zbivanja opisanih kao činjenice, pojmovne strukture zbilje te interpretacije kao simboličkoga izraza, tj. konstrukcije stvarnosti.

informacijske agencije; pravila pisanja; studija slučaja - indeks kakvoće obavijesti

nije evidentirano

engleski

News (Press) Agencies

nije evidentirano

news agencies; news style; case study -index of news quality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Jarbol d.o.o.

308

2006.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7402-02-0

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti