crta
Hrvatska znanstvena Sekcija img
bibliografija
3 gif
 Naslovna
 O projektu
 FAQ
 Kontakt
4 gif
Pregledavanje radova
Jednostavno pretraživanje
Napredno pretraživanje
Skupni podaci
Upis novih radova
Upute
Ispravci prijavljenih radova
Ostale bibliografije
Slični projekti
 Bibliografske baze podataka

Pregled bibliografske jedinice broj: 336099

Zbornik radova

Autori: Hohnjec, Dunja; Tonković, Maša; Ljubotina, Damir
Naslov: Vrednovanje kvalitete nastave u visokom školstvu - samoprocjene nastavnika
( Quality evaluation of teaching in higher education - teachers self-ratings )
Izvornik: 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Program i sažeci priopćenja / Keresteš, Gordana ; Brković, Irma ; Butković, Ana (ur.). - Zagreb : Odsjek za psihologiju, Filozofski fakultet u Zagrebu , 2007. 98-98 (ISBN: 978-953-175-302-9).
Skup: 18. Dani Ramira i Zorana Bujasa
Mjesto i datum: Zagreb, Hrvatska, 13-15.12.2007.
Ključne riječi: kvaliteta nastave; evaluacija; visoko školstvo
( teaching quality; evaluation; higher education )
Sažetak:
Istraživanja pokazuju da se za vrednovanje kvalitete nastave koriste različite metode istraživanja koje nisu jednako pouzdane niti učinkovite za razne segmente vrednovanja nastavnog procesa. Cilj ovog rada je usporediti dvije metode vrednovanja kvalitete nastave, samoprocjene nastavnika i procjene studenata. Podaci su prikupljeni u okviru Studentske ankete za procjenu rada nastavnika i izvedbu kolegija i On line ankete za samoprocjenu nastavnika u ljetnom semestru 2005/2006., na Sveučilištu u Zagrebu. Studentske procjene nastavnika odnose se na 3 dimenzije: stručnost, izvedbu nastave i odnos sa studentima, dok su nastavnici, osim uvjeta u kojima se kolegij izvodi, vrednovali i vlastiti rad kroz dvije dimenzije: izvedbu nastave i odnos sa studentima. Na pitanjima otvorenog tipa prikupljeni su i komentari o izvedbi nastave. Rezultati se temelje na procjenama i samoprocjenama 198 nastavnika s 25 fakulteta. Usporedba samoprocjena nastavnika i procjena istih nastavnika od strane studenata govori o niskoj, ali značajnoj povezanosti te dvije metode. Pearsonov koefi cijent korelacije iznosi r=0, 27 ; p<0, 01 za aspekt izvedbe nastave, te r=0, 28 ; p<0, 01 za odnos sa studentima. Kvalitativna analiza odgovora studenata i nastavnika ukazuje na relativno visok stupanj slaganja nastavničkih i studentskih viđenja kvalitete nastave na Sveučilištu u Zagrebu. Kao osnovni problemi u izvedbi nastave navode se prevelik broj studenata u grupama, te nedostatak suvremenih nastavnih pomagala i tehničkih uvjeta za izvođenje nastave. Za potpuniju sliku o kvaliteti nastave u visokom školstvu, potrebno je uključiti i druge indikatore kvalitete, kao što su ishod nastavnog procesa, težina kolegija, mišljenje poslodavaca o diplomantima, anketa za diplomirane studente i druge.
Vrsta sudjelovanja: Predavanje
Vrsta prezentacije u zborniku: Sažetak
Vrsta recenzije: Domaća recenzija
Projekt / tema: 130-1301683-1402
Izvorni jezik: HRV
Kategorija: Znanstveni
Znanstvena područja:
Psihologija
URL Internet adrese: http://psihologija.ffzg.hr/drzb
Upisao u CROSBI: dsverko@ffzg.hr (dsverko@ffzg.hr), 4. Svi. 2008. u 01:34 sati



Verzija za printanje   za tiskati


upomoc
foot_4